تکرار مصیبت فوتبال در تنیس/ آبروریزی بزرگ در یک رویداد بین المللی؛ بازی نیمه تمام ماند

نیمه کاره ماندن یک بازی بین المللی بار دیگر ضعف زیرساختهای ورزش ایران را به رخ می کشد.

تکرار مصیبت فوتبال در تنیس/ آبروریزی بزرگ در یک رویداد بین المللی؛ بازی نیمه تمام ماند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینYفینال هفته اول تور جهانی تنیس در مجموعه ورزشی انقلاب با یک اتفاق حیرت انگیز همراه بود. بازی فینال با حضور مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزیر برگزار شد اما به یک آبروریزی بزرگ انجامید. فینال این رقابتها بین دو تنیسور روس و ایتالیایی بود و در حالیکه در ست سوم مسابقه در جریان بود، به دلیل تاریکی هوا مسابقه متوقف ماند چرا که نور کافی وجود نداشت!

با تاریک شدن هوا و با توجه به اینکه کورت شماره یک و اصلی تنیس مجموعه ورزشی انقلاب فاقد نور است، با یک تصمیم عجیب متولیان برگزاری مسابقات و مسئولین فدراسیون تنیس تصمیم گرفتند که ادامه بازی را به کورت شماره 8 که نور دارد، منتقل کنند که این جابجایی با مخالفت تنیسور روس همراه شد و با توجه به اینکه وی از ادامه بازی امتناع کرد، بازی نیمه کاره باقی ماند و قرار شد ادامه آن صبح برگزار شود! نکته حیرت انگیز اینکه مسئولین فدراسیون تنیس قصد داشتند در صورت ادامه بازی در کورت 8 و مشخص شدن قهرمان مسابقه، مراسم پایانی و اهدای جوایز را مجددا به کورت یک ببرند تا رفت و آمد در فینال تور جهانی ادامه داشته باشد! 

با نیمه کاره ماندن بازی، شهرام دبیری معاونت پارلمانی ریاست جمهوری که برای مراسم پایانی و اهدای مدالها دعوت شده بود، بدون پیاده شدن از خودروی خود مراسم را ترک کرد. همچنین محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی نیز بلافاصله مراسم را ترک گفت. 

نیمه کاره ماندن بازی فینال تور جهانی تنیس با حضور 2 خارجی به علت کمبود نور یک آبروریزی بزرگ است که بار دیگر ضعف زیرساختهای ورزش ایران را به رخ می کشد. ور حالیکه در فوتبال یک زمین درست و حسابی برای میزبانی نداریم، تکرار این اتفاق در تنیس ثابت کرد که سومدیریت و ناتوانی در میزبانی و کمبود زیرساخت تنها به فوتبال ختم نمی شود و در سایر رشته ها هم همین است.

253 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان