قول های جدید پزشکیان به زنان /قرار شد وزارت کشور آئین‌نامه‌هایی درباره گشت ارشاد تنظیم کند

رئیس جمهور درباره تلاش‌های صورت گرفته در مورد جمع‌آوری گشت ارشاد گفت: ما تلاش می‌کنیم در وزارت کشور هم قرار شده که و آیین‌نامه‌هایی را تنظیم کنند و خودشان هم پیگیر روند قضیه هستند، از یکطرف اینها ما را تحت فشار قرار می‌دهند و از طرف دیگر ما نباید اجازه دهیم این اتفاقات بیفتد.

قول های جدید پزشکیان به زنان /قرار شد وزارت کشور آئین‌نامه‌هایی درباره گشت ارشاد تنظیم کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در اولین نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگار زد دی اف درخصوص گشت‌های ارشاد و مطالبات زنان گفت: ما تلاش می‌کنیم در وزارت کشور هم قرار شده که و آیین‌نامه‌هایی را تنظیم کنند و خودشان هم پیگیر روند قضیه هستند، از یکطرف اینها ما را تحت فشار قرار می‌دهند و از طرف دیگر ما نباید اجازه دهیم این اتفاقات بیفتد.

وی افزود: در ارتباط با بحث زنان آن چیزی که از دست ما برمی‌آید این است که در دولت سعی خواهیم کرد از زنان در جایگاه‌هایی که باید باشند استفاده کنیم.

پزشکیان ادامه داد: در دولت 4 نفر خانم هستند و فکر می‌کنم در هیچ دولتی 4 نفر خانم نبوده‌اند از قومیت‌ها هم هستند به وزرا هم توصیه کرده‌ایم که حتما در معاونت‌ها از زنان استفاده کنند.

رئیس جمهور همچنین اظهار کرد: هر کاری از دستمان برآید برای اینکه بتوانیم بستر را برای حضور خواهران و زنان و دخترانمان آماده کنیم این کار را خواهیم کرد.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان