تصاویری از حضور بشار اسد در جشن میلاد پیامبر

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با انتشار تصاویری از مشارکت رئیس‌جمهور این کشور در جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در مسجدی در دمشق خبر داد.

تصاویری از حضور بشار اسد در جشن میلاد پیامبر

به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری سانا در این باره گزارش داد: «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در مراسمی که توسط وزارت اوقاف به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت پیامبر در مسجد «سعد بن معاذ» در دمشق برگزار شد، شرکت و نماز مغرب را به امامت شیخ دکتر «عبدالفتاح البزم» عضو شورای علمی فقه سوریه ادا کرد.

تصاویری از حضور بشار اسد در جشن میلاد پیامبر

«محمد عبدالستار السید» وزیر اوقاف سوریه در سخنانی در جریان این مراسم گفت: ما اکنون در دنیایی به سر می‌بریم که در آن ارزش‌ها و اخلاق مختل شده و معیارها زیر و رو شده است، چراکه غرب به رهبری آمریکا با دعوت صریح خود به انحراف، نقض حقوق بشر و آنچه امروز از قتل بی‌حد و حصر در غزه و فلسطین و سوزاندن مساجد، کلیساها و قرآن در مقابل دیدگان جهانیان مدعی آزادی و حقوق بشر رخ می‌دهد، ارزش‌ها و اخلاق را نادیده می‌گیرد.

تصاویری از حضور بشار اسد در جشن میلاد پیامبر

وزیر اوقاف سوریه افزود: امروز با پیامی با عنوان ارزش‌های این دین مواجه هستیم و اینکه چگونه ما پیروان این دین و پیامبر اکرم در سایه کشتار بی‌پایان غزه، هتک حرمت مسجدالاقصی و به چالش کشیدن احساسات، مقدسات، اسلام و مسیحیت، این ولادت بزرگ را برپا کنیم و ما باید از پیامبر مکرم الگوبرداری کنیم.

السید گفت: ملتی که می‌خواهد با آمریکا، غرب و «اسرائیل» و با گروهک‌های تروریستی که بیش از 12 سال به سوریه تعرض کردند، مقابله کند، تنها با معتقدان به اصول و ارزش‌ها و مفاهیم و اصطلاحات که توسط پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وسلم در ارواح مؤمنان القا شد، می‌تواند این کار را انجام دهد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان