لحظه نابودی تانک غول‌پیکر، توسط روس‌ها/ فیلم

روس‌ها ویدئویی از لحظه شکار تانک در منطقه مرزی کورسک منتشر کردند که توسط موشک ضدزره کورنت، مورد اصابت قرار گرفته است.

لحظه نابودی تانک غول‌پیکر، توسط روس‌ها/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پارتیزان، روس‌ها ویدئویی از حمله به یک‌عراده تانک منتشر کرده‌اند که گفته می‌شود توسط موشک ضدزره خانواده کورنت شلیک شده از پهپاد اوریون، در منطقه مرزی استان کورسک مورد اصابت قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد فعالیت پهپادهای اوریون در منطقه کورسک افزایش داشته است.

در ویدئو نیز تراجکتوری پرواز موشک ضدزره خانواده کورنت به‌وضوح مشاهده می‌شود. هفته پیش نیز یک‌ویدئو از شکار تانک توسط پهپاد اوریون منتشر شد. این ویدئو از یک عراده تانک T-64 اوکراینی در کورسک بود که ادعا شد توسط موشک شلیک شده توسط پهپاد اوریون (Orion) مورد اصابت قرار گرفت. حضور پهپادهای اوریون در جنگ بسیار نادر بوده‌است اما اخیرا در منطقه کورسک چندین‌بار استفاده شده‌اند.

روس‌ها نسخه‌ای از موشک ضدتانک کورنت-دی را برای شلیک از پهپاد اوریون هم‌گام‌سازی کرده‌اند که به آن X-BPLA یا TKB-1030 نیز می‌گویند. گفته شده این موشک‌ها از روی پهپاد، برد بین 8 تا 10 کیلومتری دارند. نحوه هدایت آن‌ها نیز مانند سایر موشک‌های خانواده کورنت با استفاده از لیزر است.

پیش‌تر ویدئوی آزمایش این موشک روی یک‌هدف بالگردی ثابت هوایی از فاصله 4 کیلومتری توسط پهپاد اوریون منتشر شده بود. به‌گفته برخی منابع، اوریون-ئی می‌تواند 4 تیر موشک ضدزره را حمل کند.

227323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان