استقلال پس از ۳ سال در آسیا گل زد!

تیم فوتبال استقلال در بازگشت به آسیا توانستند بردی قاطعانه رقم بزنند.

استقلال پس از 3 سال در آسیا گل زد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم فوتبال استقلال در حالی امشب بعد از سه سال به بالاترین سطح فوتبال آسیا برگشت که در همان دقایق ابتدایی به گل اول بازی رسید. البته این گل روی اشتباه فردی عبدالله یوسف بازیکن الغرافه به ثمر رسید و این بازیکن به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد.

در گزارش ورزش سه آمده است:این در حالی است که آخرین گل آبی‌های ایران در آسیا را شیخ دیاباته مقابل الشرطه عراق زده بود. البته آن گل سه امتیاز دیاباته که منجر به صعود این تیم شد به مرحله یک هشتم نهایی فصل 2021 شد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا بتوان گفت آخرین گل آسیایی استقلال که در جریان بازی زده شده همان گل مهدی قایدی به الدحیل قطر در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی بود.

حالا در بازگشت استقلالی‌ها به آسیا رامین رضاییان اولین گل با پیراهن این تیم را به ثمر برساند تا محبوبیتش نزد هواداران آبی بیشتر از قبل شود. در دقیقه 86 بازی بود که او بعد از اینکه پاس مهرداد محمدی را دریافت کرد یک لایی دیدنی به مدافع مستقیم خود انداخت و با ورود به محوطه جریمه الغرافه از زاویه بسته ضربه خود را زد تا این توپ به زیبایی تبدیل به گل دوم استقلال شود. چند دقیقه بعد هم که آرش رضاوند گل سوم را زد تا بازگشت آبی‌ها به آسیا رنگ و بوی قاطعانه به خود بگیرد.

251 251 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان