مسی و جام جهانی ۲۰۲۶؟ چرا که نه!

خوان ریکلمه، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، معتقد است لیونل مسی به راحتی در جام جهانی ۲۰۲۶ برای آلبی سلسته به میدان می‌رود.

مسی و جام جهانی 2026؟ چرا که نه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصدومیت های اخیر لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینتر میامی منجر به نگرانی هواداران آلبی سلسته شده و آنها از حالا نگران وضعیت او برای حضور در جام جهانی 2026 هستند.

به نقل از ورزش سه، خوان ریکلمه اسطوره بوکاجونیورز و ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در این خصوص گفت: "شما هرگز نمی‌توانید از همه خصوصیات مسی آگاه شوید. سوال پرسیدن ندارد، معلوم است که او در جام جهانی حاضر خواهد شد و برای دفاع از قهرمانی آرژانتین می‌جنگد.

همه مردم آرژانتین چشم انتظار تماشای لئو با پیراهن تیم ملی در جام جهانی پیش رو هستند. البته که مسی نیاز به تعریف من ندارد و در زمین بازی دوباره خودش را به همه ثابت خواهد کرد.

از اینکه روزی در کنار او در تیم ملی به میدان میرفتم واقعا خوشحالم چرا که باعث افتخار هر بازیکنی‌ است که از نزدیک شاهد هنرنمایی‌های او در مستطیل سبز باشد."

گفتنی است مسی اخیرا به سلامت کامل رسیده و در ترکیب اصلی اینتر میامی مقابل فیلادلفیا در ام ال اس نیز به میدان رفت و با به ثمر رساندن دو گل، بازگشت باشکوهی به میادین داشت.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان