مشوق‌های اقتصادی از جمله بخشودگی مالیاتی نیاز امروز ورزش کارگری و ایجاد انگیزه برای حمایت کارفرمایان

رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری خاطر نشان کرد: حمایت از ورزش کارگری و ایجاد انگیزه برای حضور کارفرمایان نیازمند توجه اقتصادی از جمله بخشودگی مالیاتی است و دولت و ارکان اقتصادی باید برای این موضوع تدبیر کنند.

مشوق‌های اقتصادی از جمله بخشودگی مالیاتی نیاز امروز ورزش کارگری و ایجاد انگیزه برای حمایت کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات استان آذربایجان‌غربی گفت: امروز برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان آذربایجان‌غربی حضور و رییس جدید این هیات برای چهار سال انتخاب شد و در این مجمع توصیه‌هایی از سوی فدراسیون و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده شد و امیدواریم در چهار سال آتی شاهد اتفاقات خوب و قابل توجه و موثری در هیات این استان باشیم و در این خصوص انتظاراتی در حوزه ورزش کارگری وجود دارد و هیات باید برای همه سطوح برنامه‌ریزی داشته و مطالبات را با نگاهی دقیق برای حل آنها گام بردارد.

وی درخصوص شرایط هیات کارگری استان آذربایجان‌غربی گفت: این هیات نیازمند تلاش دوچندان برای رسیدن به جایگاه ایده‌آل است و این استان و هیات ظرفیت این مهم را دارند و یقین داریم در چهار سال آینده شاهد رشد مناسبی در این استان خواهیم بود.

رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری اضافه کرد: پیشنهاد برگزاری و میزبانی مسابقه رزمی ورزش کارگری در شهر ارومیه داده شد و این اتفاق می‌تواند تحول مناسبی برای رشد و اثرگذاری داشته باشد.

رمضی درخصوص برنامه‌ها و رقابت‌های آتی این رشته گفت: در حوزه مسابقات ملی رقابت‌های قابل توجهی داریم بطوریکه در شهریورماه 12 مسابقه در رشته‌های مختلف و در مهرماه مسابقات انتخابی در چندین رشته خواهیم داشت و در عرصه مسابقات بین‌المللی، امسال در رقابت‌های جهانی شرکت‌ها در چین و فوتبال جام شرکت‌ها در یونان حضور خواهیم یافت.

رمضی آمار جامعه ورزش کارگری را حدود 800 هزار بصورت حضور سازمان یافته در فعالیت‌های ورزشی بیان کرد.

رییس فدراسیون ورزش‌های کارگری ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما، فعال کردن ورزش کارگری در کارخانه‌هاست که این اتفاق می‌تواند اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد و در این خصوص این مهم فعلا بصورت نمادین با عنوان "دوشنبه‌های ورزش و کار" در حال اجراست و بنا داریم این اتفاق به عنوان فرهنگ‌سازی تقویت و در روزهای مختلف و صنایع بیش از پیش اجرایی شود.

رمضی گفت: یکی از کاستی‌ها در زمینه ورزش کارگری اینست که باید این رشته در راستای فرهنگ‌سازی شایسته توجه بیش از پیش توسط رسانه‌ها بخصوص رسانه ملی است و درصورت توجه به آن می‌تواند فعال‌تر شده و زمینه حضور حامیان مالی و کارخانه‌ها نیز با بخشودگی مالیاتی و انگیزه‌های اقتصادی ممکن می‌شود.

وی در خاتمه افزود: سازمان امور مالیاتی، وزارت اقتصاد و دولت در راستای حمایت از ورزش کارگری باید این انگیزه‌ها را برای کارفرمایان با فعال کردن دوباره بخشودگی‌های مالیاتی ایجاد کرد.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری آذربایجان‌غربی، "منوچهر هیربد" با کسب حداکثر آرا برای دوره چهار ساله در سمت خود ابقا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان