کسب رتبه برتر کشوری مخابرات استان سمنان در ثبت نوآوری، نواندیشی و خلاقیت

مخابرات استان سمنان موفق شد در شاخص مشارکت سال ۱۴۰۲، با ثبت نوآوری، نواندیشی و خلاقیت رتبه برتر کشوری را کسب نماید.

کسب رتبه برتر کشوری مخابرات استان سمنان در ثبت نوآوری، نواندیشی و خلاقیت

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، در پی ارزیابی شرکت مخابرات ایران از عملکرد مخابرات استان‌ها در حوزه مشارکت در سال 1402، مخابرات استان موفق شد با ثبت بیشترین و برترین ایده‌ها، نوآوری‌ها، ابتکارات و ابداعات رتبه برتر کشوری را کسب نماید.

مهندس دارایی در حاشیه همایش تقدیر از نوآوران و نویسندگان برتر مقالات و رونمایی از پرتال مرکز آپن شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات استان سمنان با ثبت 108 نوآوری، تجربه و ایده در سال 1402، موفق به کسب این رتبه گردید.

مدیر مخابرات استان سمنان تصریح کرد: مخابرات استان گنجینه‌ای از پرسنل مجرب و با دانش فنی و علمی بالا می‌باشد که به همت حوزه برنامه‌ریزی مخابرات استان با مشارکت در سامانه مدیریت دانش شرکت مخابرات ایران، آثار و ایده‌های خود را ثبت می‌نمایند.

در راستای کسب این رتبه، مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به جهت نواندیشی، ابتکار و ابداع از مهندس دارائی با اهداء لوح سپاس به صورت ویژه تقدیر نمود.

گفتنی‌ست ثبت نوآوری (فردی و گروهی)، ثبت مهارت‌های فردی (ورزشی، هنری و فنی)، ثبت تألیف و ترجمه (مقاله، کتاب و جزوه)، ثبت سوابق مربیگری و ثبت ایده و خلاقیت (فردی و گروهی) از محورهای مورد ارزیابی سامانه مدیریت دانش شرکت مخابرات ایران می‌باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان