ابراز نگرانی از آتش سوزی های عمدی در جنگل پردیسان قائم شهر کرمان در نشست شورای شهر

رییس کمیسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی شورای شهر کرمان گفت: در یک ماه اخیر شاهد ۱۸ مورد آتش سوزی در محوطه پردیسان قائم بودیم که طبق اعلام آتش نشانی ۸۰ درصد موارد عمدی بوده است.

ابراز نگرانی از آتش سوزی های عمدی در جنگل پردیسان قائم شهر کرمان در نشست شورای شهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد امین شمسی در یکصد و هفتاد و چهارمین نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اهمیت مجموعه جنگل قائم اعلام کرد : باید از این فضا که ارزشمند است مراقبت بیشتری انجام شود و از خطرات احتمالی آن جلوگیری کنیم.

همچنین سپس رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان نسبت به اخذ 25 درصد از ارزش املاکی که پس از سال 1390 از شهرداری طبق نقشه تفکیکی مجوز ساخت و سند ثبتی دریافت کرده اند، انتقاد کرد.

فتح الله مویدی در توضیحات تکمیلی گفت : قانون را باید رعایت کنیم و از چنین مصوباتی که مغایر با آرای قضایی و دیوان عدالت اداری است، خودداری شود.

در ادامه رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و میراث‌ فرهنگی شورای شهر کرمان نیز بیان داشت : اعتراضات به مصوبات شورا از طرف شهرداری می تواند به صورت کتبی اعلام می شود، اما باید مصوبات شورا حتما توسط شورا اجرا گردد.

منصور ایرانمنش اظهار کرد : محاسبه عوارض امسال نسبت به سال گذشته نباید بیشتر از 43 درصد باشد که در برخی اوقات بیشتر از این مقدار دریافت می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان