واکنش سرمربی سپاهان به حضور در سطح ۲ آسیا؛ تفاوت‌ها در زمین مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: رقابت در آسیا ساده نیست زیرا هر تیمی هدفی دارد و همه برای هدف خودشان می‌جنگند.

واکنش سرمربی سپاهان به حضور در سطح 2 آسیا؛ تفاوت‌ها در زمین مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته نخست مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سپاهان در اردن برابر الوحدات به میدان خواهد رفت. ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الوحدات اردن اظهار داشت: به سازماندهی جدید AFC تبریک می‌گویم، امیدوارم شروع خوبی برای همه باشد. این بازی، اولین حضور من در این کشور است و تاکنون با تیمی از کشور اردن بازی نکرده‌ام، فقط تیم ملی اردن را می‌شناسم که کیفیت خوبی دارند؛ جو ورزشگاه‌های این‌جا را اطلاع دارم و کمی از تاریخ کشور اردن را می‌دانم، خوشحالم این‌جا هستم.

مورایس در پاسخ به سؤالی در مورد این‌که سپاهان قبلا در لیگ الیت بوده و اکنون که در سطح دوم هست، رقابت ساده‌تر شده، خاطرنشان کرد: سوال جذابی بود، جواب این سوال را نیز در ذهنم داشتم. اسم گذاشتن و سطح‌بندی برای لیگ قهرمانان آسیا به کشورها و کیفیت‌ها برمی‌گردد، برخی کشورها سود بیشتری می‌برند زیرا امکانات بیشتری دارند و سرمایه‌گذاری بهتری کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: البته سطح مسابقات به کیفیت بازیکنان نیز بستگی دارد. به کیفیت خودمان ایمان داریم. رقابت ساده نیست زیرا هر تیمی هدفی دارد و همه برای هدف خودشان می‌جنگند. باید به هدف و کیفیت همه احترام بگذاریم؛ تفاوت‌ها در زمین مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: AFC روی همه چیز کار کرده و بهترین امکانات را در اختیار گذاشته تا اجتماع بهتری را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

مورایس در پاسخ به سئوالی در مورد حضور انزونزی در تیم سپاهان و اینکه در 3 بازی اخیر، این بازیکن برای تیم سپاهان بازی نکرده، گفت: استیون در بازی آخر به تیم اضافه شد و دقایقی بازی کرد و در مرحله آماده‌سازی هست. به هر حال درباره این موضوع باید حرفه‌ای نگاه کنیم و از سلامت بازیکن مراقبت کنیم؛ زمان می‌برد تا با بازیکنان و سازماندهی تیم هماهنگ شود، انزونزی بهتر از هفته گذشته و آماده بازی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص اینکه سپاهان پیش از این مسابقه چند بازی داشته، عنوان داشت: 4 بازی در لیگ داشتیم و یک بازی در پلی‌آف لیگ الیت آسیا داشتیم. اطلاع زیادی از تیم الوحدات ندارم و امیدوارم اطلاعاتی که از این تیم داریم، کافی باشد، حتی فیلمی از بازی آخر آن‌ها پیدا نکردیم و فیلم بازی آخر الوحدات و الفیصلی را که من دنبال می‌کردم، پیدا نکردیم. در کشورهای دیگر راحت‌تر می‌شود فیلم بازی پیدا کرد و امیدوارم این مشکل در آینده مشکل نباشد چون حیف است.

وی در پاسخ به سؤالی درمورد نبود VAR در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به عنوان یک انسان دنیا را با عدالت نگاه می‌کنم. وقتی بهترین ابزار برای عدالت را داریم، انتظار می‌رفت VAR در این بازی باشد. به هر حال، VAR چیزی نیست که دو سال به فوتبال آمده و چیزی است که سال‌ها آمده و اطلاعات کافی را دارند. نمی‌دانم چرا نداریم و شاید به خاطر منابع مالی و استاندارد ورزشگاه‌ها باشد. البته باید همه تلاش را می‌کردیم تا برقراری عدالت را حس کنیم، متأسفم که VAR نداریم. امیدواریم بازیکنان دو طرف بدون تقلب و تمارض بازی را پیش ببرند، البته داوران باکیفیتی داریم و مطمئن هستم کسی با قصد و غرض سوت نمی‌زند.

253 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان