تلاش مجموعه کتابداران هرمزگان، هم ستودنی و هم عبادت است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه های استان گفت: تلاش مجموعه کتابداران هرمزگان، هم ستودنی است و هم عبادت است.

تلاش مجموعه کتابداران هرمزگان، هم ستودنی و هم عبادت است

به گزارش خبرآنلاین، به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و هفته وحدت، حجت الاسلام محسن ابراهیمی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ضمن بازدید از کتابخانه آیت الله طالقانی بندرعباس با کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه های هرمزگان دیدار کرد و به گفتگو نشست.
در ابتدای این نشست، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده محترم خبرگان در جمع کارکنان این اداره کل خاطرنشان کرد: حجت الاسلام ابراهیمی هم در حوزه و دانشگاه و هم از تریبون نماز جمعه در خصوص توسعه کتابخانه ها و ترویج کتاب و کتابخوانی رهنمودهای ارزشمندی را ارائه می نماید.
وی افزود: حضرت محمد(ص) پیام آور مهر و رحمت برای مردم است و مطالعه احادیث و روایات ایشان در ایجاد وحدت میان مسلمانان نقش ارزنده ای دارد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت بزرگ جشنواره رضوی گفت: در سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بخش مرتبط با حضرت محمد (ص) به عنوان بخش ویژه به جشنواره اضافه شده که فرصت کم نظیری جهت شناخت بیشتر خاتم الانبیا به مردم علی الخصوص کودکان و نوجوانان با ابزار کتاب فراهم نموده است.
وی تصریح کرد: جشنواره رضوی یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کتاب محور در کشور است که با قالب ها و بخش های متنوع با کمک کتاب به ترویج کتاب در میان خانواده ها می پردازد.


در ادامه حجت الاسلام محسن ابراهیمی ضمن عرض تبریک فرا رسیدن روز شعر و ادب و هفته وحدت بیان داشت: استاد شهریار از جمله شاعرانی است که دیوانش را با مدح پیامبر زینت داده اشعاری در منقبت او سروده است و لزوم روشن گری پیامبر و معصومین را در شعر «اتصال به معبود»، به روشنی توضیح می دهد که پیامبران و امامان جهت هدایت و روشنگری انسان آمده اند و در این میان حضرت محمد را سرآمد همه انبیا می داندکه با کامل ترین دین مایه ی هدایت انسان است.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خداوند و فرشتگان درود میفرستند بر مردمی که خوبیها را به مردم یاد می دهند و کسانی که در کتابخانه فعالیت می می کندبه طور قطع باعث تزریق خوبیها در جامعه می شود و پیامبر می فرمایید همچین انسانهایی هم ردیف با پیامبران هستندو فرشتگان و تمام موجودات عالم بر آنها درود میفرستند.
وی در ادامه افزود: مجموعه کتابداران هرمزگان باید برخود ببالند و افتخار کنند که زمینه فراگیری علم و دانش را فراهم می کنند که هم ستودنی است و هم عبادت است و نقش افرادی که در کتابخانه فعالیت می کننداز اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیداورم در این ایام، سیره پیامبر(ص) را به عنوان الگو در تمامی کارهایمان قرار دهیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان