سرنوشت زورگیران حرفه‌ای اتوبان یاسینی چه شد؟

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع یک سرقت مسلحانه و زورگیری در اتوبان یاسینی، کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام عملیات پیچیده و هوشمندانه موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سارق شد.

سرنوشت زورگیران حرفه‌ای اتوبان یاسینی چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد:  چندی قبل مرد جوانی در اتوبان یاسینی مورد حمله 2 سارق قرار گرفت و سارقان با استفاده از سلاح سرد، وی را مجروح کردند و اموالش را به سرقت بردند.

بنابر گزارش اعتمادآنلاین، وی با بیان اینکه با اعلام این خبر به پلیس، کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سرعت در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند، افزود:  کارآگاهان با بررسی دقیق تصاویر دوربین‌های مداربسته موجود در محل وقوع جرم، موفق شدند پلاک خودروی سارقان را که یک دستگاه پراید سفید رنگ بود، شناسایی کنند. نکته قابل توجه این بود که سارقان با زیرکی خاصی پلاک خودرو را دستکاری کرده بودند تا شناسایی نشوند. با این حال، کارآگاهان با استفاده از هوش و تجربه خود توانستند پلاک واقعی خودرو را کشف کرده و مالک آن را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:  پس از انجام تحقیقات گسترده و اخذ مجوز قضایی، کارآگاهان پلیس به محل سکونت مالک خودرو  در خیابان پیروزی رفتند و وی را در یک عملیات دستگیر کردند. در بازرسی از منزل متهم، آلات و ادوات سرقت و همچنین مواد مخدر کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب 20 فقره سرقت اماکن و خرید و فروش مواد مخدر اعتراف کرد. وی همچنین همدست خود را نیز معرفی کرد. این 2 سارق حرفه‌ای در اعترافات خود اعلام کردند که در مناطق اتوبان شهید یاسینی و پارک سرخه حصار اقدام به سرقت می‌کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با دستگیری این دو سارق، پرونده 15 فقره سرقت دیگر نیز روشن شد و شاکیان شناسایی شدند. پرونده با جمع‌آوری تمامی ادله و مستندات به دادسرا ارسال شد و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان تهران بزرگ شد.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان