وکیل بیرانوند همه چیز را تکذیب کرد؛ طلب داریم و تا آخرش هم می‌گیریم!

وکیل بیرانوند خبر یکی از خبرگزاری ها مبنی بر بدهکار نبودن پرسپولیس به بیرانوند را رد کرد.

وکیل بیرانوند همه چیز را تکذیب کرد؛ طلب داریم و تا آخرش هم می‌گیریم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره صدور رأی کارشناس مالی در پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: تا الان مصاحبه نکردم و همه چیز را به فدراسیون و کارشناسان واگذار کردم ولی متأسفانه مسئولان باشگاه پرسپولیس به کرات در این مرد صحبت کرده و قبل از اینکه حکم صادر شود پیش‌داوری کردند.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: الان هم اینکه گفته می‌شود که بیرانوند طلب ندارد درست نیست. طلب بیرانوند از پرسپولیس نزدیک به یک میلیاد و 200 میلیون تومان است. کارشناس هم نظرش را داده است. زمانی هم کمیته محترم وضعیت مطالبات دو فصل را از کارشناس خواسته است؛‌ یعنی واژه «کلیه» مطالبات را قبول کرده است و مطابق آن هرچند طبق نظر کارشناس یک ملیارد و 200 طلب دارد؛ اما بیشتر از آن هم طلب دارد ولی ما خواستیم چون روند پرونده طول نکشد اعتراض نکردیم.

وکیل علیرضا بیرانوند گفت: کارشناس صرفاً رقم مطالبات  را مشخص کرده است که این نشان می‌دهد ما محق هستیم. همچنین کارشناس بررسی پاداش‌ها و دیگر موارد را به درستی در اختیار کمیته قرار داده است.

سلیمانی گفت: زمانی که کمیته وضعیت پرونده برای تشخیص مطالبات به کارشناس ارجاع می دهد و کارشناس مشخص می کند ما طلبکار هستیم قطعاً رأی به نفع بیرانوند خواهد بود و اجازه نخواهیم داد افرادی که دنبال سوء استفاده هستند به هدف خود برسند. شک نکنید از همه ظرفیت‌های قانونی و بین‌المللی برای پیگیری موضوع اقدام خواهیم کرد و اجازه نخواهیم از سکوت ما سوء استفاده شود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان