تحلیلگران صهیونیست: السنوار یک سرو گردن بالاتر از سران اسرائیل است

تحلیلگران صهیونیست با اذعان به توان و هوش «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفتند که وی یک سر و گردن از سران رژیم اسرائیل بالاتر است.

تحلیلگران صهیونیست: السنوار یک سرو گردن بالاتر از سران اسرائیل است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا «ایلی گلد اشمیت» سیاستمدار صهیونیست خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت: السنوار زاده اردوگاه آوارگانی است که تو در سال 2011 میلادی در جریان توافق مبادله «گلعاد شالیط»( نظامی سابق صهیونیست)، او را آزاد کردی. این مرد تو را شکست داده، با خاک یکسان کرده و از تو باهوش تر است.

وی افزود: از حیث عقل، السنوار ثابت کرده که از تو هزار بار باهوش تر است، بنابراین به راحتی تو را در دام می اندازد.

این سیاستمدار صهیونیست ادامه داد: نتانیاهو دیر از خواب بیدار و متقاعد شد که مردی از اردوگاه آوارگان بر او پیروز شده است. السنوار از تو انسان کوچکی ساخته و بنابراین از نظر تو، السنوار باید از میان برداشته شود. تو به دنبال شخصیت لگدمال شده خود از سوی السنوار هستی. تو به زیان ما و اسرائیلی ها کار می کنی.

از سوی دیگر، «روگل الفر» تحلیلگر رسانه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت: اسرائیلی ها باید اذعان کنند که السنوار بر همه رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی برتری دارد.

«رونین برگمن» یکی دیگر از تحلیلگران صهیونیست نیز گفت: اسرائیل تاکنون در تحقق دستاورد بزرگ در جنگ غزه شکست خورده است.

اخیرا کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی با عنوان «در انتظار یک اشتباه: اینگونه شکار یحیی السنوار مدیریت می‌شود»، مدعی شد که شین‌بت (سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی)یک یگان ویژه اطلاعاتی را برای رصد تحرکات وی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر اختصاص داده است.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به اینکه یگان یادشده به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند و منابع هنگفتی برای ردیابی السنوار اختصاص داده شده است، افزود: السنوار با وجود تلاش‌های شدید اسرائیل و اظهارات مکرر درباره تعقیب او، هر بار موفق می‌شود، ساعت‌ها قبل از شناسایی و پیدا شدن، از موقعیت فرار کند. السنوار مدتی پیش استفاده از تلفن و وسایل ارتباطی الکترونیکی را کنار گذاشته و در عوض به شبکه‌ای از خبرنگاران برای مدیریت عملیات نظامی حماس متکی است.

اخیرا ژنرال «دان گلدفوس» فرمانده لشکر 98 ارتش اشغالگر مدعی شد: ما به او (السنوار) نزدیک بودیم و پول و سلاح‌های زیادی پیدا کردیم، قهوه هنوز داغ بود.

رژیم اشغالگر، السنوار را مهندس و مجری عملیات هفتم اکتبر2023 (طوفان الاقصی) می‌داند که طی آن، ضربات مهلکی بر پیکر این رژیم وارد و اعتبار سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی آن را خدشه‌دار کرد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان