واکنش روسیه به جنایت اسرائیل در لبنان/ پیامدهای بسیار خطرناک دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز ضمن محکوم کردن انفجارهای دیروز در لبنان گفت: سازمان دهندگان این حمله به طور هدفمند به دنبال دامن زدن به یک رویارویی مسلحانه گسترده با هدف ایجاد یک جنگ بزرگ در خاورمیانه بودند. وی تاکید کرد که انفجار پیجرها در لبنان نیازمند تحقیقات است.

واکنش روسیه به جنایت اسرائیل در لبنان/ پیامدهای بسیار خطرناک دارد

به گزارش خبرآنلاین تارنمای خبری اسپوتنیک امروز نوشت که ماریا زاخارووا در حاشیه چهارمین مجمع زنان اوراسیا به خبرنگاران گفت: «این (انفجارها) مستلزم تحقیقات و توجه جهانی به این موضوع است.

به نقل از ایرنا وی انفجار پیجرها را "یک اقدام دیگر از جنگ هیبریدی علیه لبنان که هزاران انسان بی گناه را تحت تاثیر قرار داده" خواند و گفت: چنین اقدام های غیرمسئولانه‌ای آکنده از پیامدهای بسیار خطرناک است، زیرا محرک دور جدیدی از تشدید درگیری ها است

سخنگوی مذکور افزود: کارشناسان باید ارزیابی لازم را از انفجار جمعی پیجرها ارائه دهند.

به گزارش منابع لبنانی، در پی انفجار دیروز پیجرهای حزب الله، تاکنون 11 تن شهید شده و 3 هزار مجروج نیز بستری شده اند.

"فراس الابیض" وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان امروز گفت که کشورش بعد از تجاوزگری و جنایت روز سه شنبه رژیم صهیونیستی علیه لبنانی ها اولین محموله کمک‌ها را از دولت عراق دریافت کرده است.

وی تاکید کرد: 20 پزشک و به علاوه بیش از 15 تن کمک پزشکی از کشور عراق وارد فرودگاه بیروت شد.

فراس الابیض همچنین تاکید کرد: از تمام کشورهای برادر از جمله مصر، ایران و سوریه که پیشنهاد کمک کردن دادند و به لبنان محموله های کمکی ارسال خواهند کرد، تقدیر و تشکر می ‌کنم.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان