جشنواره سینمای جوان قزوین؛ بستری برای شکوفایی استعدادها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هدف از برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین را کشف استعدادهای جدید و معرفی حرفه‌ای‌های سینمای جوان عنوان کرد.

جشنواره سینمای جوان قزوین؛ بستری برای شکوفایی استعدادها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «حسین براتی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در آیین افتتاحیه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین «راژیا»  که روز سه شنبه با حضور کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استان قزوین، سید وحید حسینی معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های سینمای جوان کشور، اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، ابوالفضل سروش مهر مدیر سینمای جوان قزوین، امامقلی مدیر حوزه هنری استان، هنرمندان و علاقمندان در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین برگزار شد، گفت: این جشنواره با رویکرد کشف استعدادهای جدید و معرفی حرفه‌ای‌های سینمای جوان برگزار می شود و امیدوارم در این بخش هم موفق عمل کنیم.

وی افزود: امیدواریم در طول این جشنواره بتوانیم در معرفی قزوین به عنوان یک مقصد فرهنگی و گردشگری نقش موثری ایفا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به استقبال از برگزاری این جشنواره در قزوین اظهار کرد: آوردن جشنواره‌ها به استان‌ها اقدام شایسته ای است و گرد هم آمدن هنرمندان حرفه‌ای حوزه فیلم و عکس کشور اتفاق مبارکی است که این روزها در قزوین شاهد آن هستیم.

براتی بیان کرد: از جمله برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره برگزاری  یک روز اردوی ویژه عکاسان است که با عنوان روز قزوین نامگذاری شده و امیدواریم بتوانیم در معرفی قزوین نقشی ایفا کنیم.

دبیر جشنواره منطقه ای "راژیا" یادآورشد: همانطور که مستحضر هستید در یک بازه زمانی با خلا کارکردی در سینمای جوان مواجه بودیم  اما با معرفی مدیر جدید، سینمای جوان قزوین جان تازه گرفت.

براتی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: این جشنواره بتواند نظر برگزیدگان و منتخبین و همچنین داوران را جلب کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس در افتتاحیه این جشنواره در گالری مهر، از همکاری حوزه هنری قزوین نیز تقدیر کرد.

خاطرنشان می شود؛ نمایشگاه عکس‌های برگزیده هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین «راژیا» از 27شهریورماه آغازشد و32 عکس و سه مجموعه عکس از هنرمندان استان‌های حاضر در این جشنواره را به نمایش گذاشته و به مدت سه روز تا پایان جشنواره میزبان علاقمندان است.

گفتنی است؛ 99 عکاس و فیلمساز فیلم کوتاه از استان‌های گیلان، همدان، یزد، بوشهر، هرمزگان، مرکزی، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، قزوین و تهران در این جشنواره شرکت کرده و اختتامیه این جشنواره نیز در روز جمعه 30 شهریورماه برگزار خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان