حضور ۳۱ هزار کلاس اولی لرستانی در مدارس

مراسم جشن شکوفه ها صبح امروز در استان و به صورت نمادین در دبستان شهدای پارسیلون خرم آباد با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و شهرستان خرم آباد برگزار شد .

حضور 31 هزار کلاس اولی لرستانی در مدارس

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم با بیان اینکه امروز 31 هزار کلاس اولی سال تحصیلی خود را آغاز می کنند گفت : حدود 203 هزار دانش آموز ابتدایی  امسال در مدارس استان مشغول به تحصیل خواهند شد و با کمک گروهای جهادی حدود25 درصد مدارس برای ورود دانش آموزان ابتدایی بهسازی و شاداب سازی شده است

یونس بهاروند ایران نیا افزود : از اول مهر 4 هزار 571 مدرسه در لرستان با حدود 18 هزار کلاس درس  آماده پذیرایی از بیش از 360 هزار دانش آموز هم استانی است و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، مهر امسال با شور و نشاط برای دانش آموزان لرستانی آغاز خواهد شد.

بخش هایی از این برنامه بصورت زنده از شبکه بین المللی خبر و شبکه استانی لرستان پخش شد همچنین از چند خانواده شهید والا مقام تجلیل شد .

در مراسم جشن شکوفه های دبستان شهدای پارسیلون ، علی اکبر دریکوند  معاون ابتدایی ، حمید میرساکی دبیر ستاد پروژه مهر ، فتحی زاده مدیر حراست  و یوسفی رئیس اداره شاهد آموزش و پرورش لرستان  و عبدالله بهاروند مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد هم حضور داشتند .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان