اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی

سفیر ایران در لبنان که در جریان عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان جراحت برداشته بود، در رابطه با این مساله اظهارنظر کرد.

اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرانلاین از ایسنا، «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان با اشاره به حمله تروریستی روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی در لبنان و انفجار پیجرها که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم این کشور و نیز جراحت خود او شد، واکنش نشان داد.

امانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به زبان عربی نوشت: مایه مباهات و افتخار من است که بر اثر جنایت تروریستی هولناکی که دیروز لبنان را هدف قرار داد، خون من با خون مجروحان مردم شریف لبنان آمیخته شد.

او در ادامه، لبنان را کشوری سرافراز توصیف کرد که از روز اول نبرد طوفان الاقصی مقاومت فلسطین، سربلند و سرافراز ایستاده است.

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و منفجر کردن دستگاه‌های پیجر در نقاط مختلف لبنان که تلفاتی بر جای گذاشته، «فراس الابیض» وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد تاکنون 12 نفر شهید شده‌اند و از میان آنها 2 نفر کودک هستند.

او در ادامه افزود شمار زخمی‌ها نیز مابین 2750 تا 2800 نفر گزارش شده که وضعیت سلامتی حدود 300 نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

پیشتر همسر سفیر ایران در لبنان با رد شایعات منتشر شده در مورد وضعیت سلامتی «مجتبی امانی» گفت: جراحات وارد به او به خاطر انفجار پیجرها، بیشتر جراحات سطحی هست و خطری او را تهدید نمی‌کند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان