پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی بُرنا رونمایی شد

آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی بُرنا با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک و عوامل اجرایی این جشنواره برگزار شد.

پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی بُرنا رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی بُرنا با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک و عوامل اجرایی این جشنواره برگزار شد.

یوسف زمانی‌اصل، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آنچنان که می‌بایست از حوزه هنر حمایت صورت نگرفته که در همین راستا نیازمند توجه بیشتری است.

فرماندار اندیمشک به نقش و جایگاه هنر در جامعه اشاره کرد و افزود: در جهت تقویت و شادابی روحیه جامعه، هنر در کنار ورزش مهم و مؤثر است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم گام‌های مثبتی در راستای حمایت از هنر برداریم تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و هنر شهرداری‌ها باید حمایت بیشتری کنند مانند کلانشهرها شاهد اجرای این برنامه‌های فرهنگی و هنری به‌صورت‌ هفتگی باشیم.

پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی بُرنا رونمایی شد

حمیدی بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک نیز ضمن ارائه گزارشی از جشنواره تئاتر بُرنا عنوان کرد: در این جشنواره استعدادیابی جوانان علاقمند به صحنه تئاتر و کارگردان‌های تازه کار دنبال می‌شود و خروجی آن راهبری و آموزش برگزیدگان و معرفی آنها به جشنواره تئاتر ملی لاله‌های سرخ است.

همچنین محمد یاقوت‌پور دبیر سومین دوره جشنواره تئاتر استانی بُرنا با تشریح اقدامات صورت گرفته و اشاره به جدول جشنواره اضافه کرد: رویکرد جشنواره تئاتر بُرنا آموزش‌محور است و همچنین استعدادیابی جوانان و کارگردان‌ها هم از اهداف مهم ما در این جشنواره به حساب می‌آید.

این جشنواره از امروز 28 شهریور با حضور 15 گروه از 10 شهرستان خوزستان به میزبانی تالار خورشید اندیمشک آغاز شد و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان