همسر سفیر ایران در لبنان: حال سفیر خوب است/ جراحات سطحی است

همسر سفیر ایران در لبنان با رد شایعات منتشر شده در مورد وضعیت سلامتی «مجتبی امانی» گفت: جراحات وارد به وی به خاطر انفجار پیجرها، بیشتر جراحات سطحی هست و خطری او را تهدید نمی‌کند .

همسر سفیر ایران در لبنان: حال سفیر خوب است/ جراحات سطحی است

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، «نرگس قدیریان» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیروز طی یک عملیات جنایتکارانه‌ای که برگرفته از خوی رژیم صهیونیستی است و یک عملیات تروریستی در لبنان اتفاق افتاد که بخش زیادی از مردم لبنان مجروح شدند.

وی ادامه داد: پیجرهایی که در بخش‌های مختلفی حتی در بخش‌های درمانی،خدماتی و  اجتماعی و  توسط مردم استفاده می‌شد، به یکباره همه در ساعت حدود سه و نیم بعد از ظهر منفجر شدند و این موضوع  باعث شد که بخش زیادی از مردم آسیب ببینند.

شرایط‌ سفیر حاد نیست

وی با بیان این که بخش مهمی از مجروحان از شهروندان عادی بودند که از این پیجرها استفاده می‌کردند، گفت: آقای امانی هم دیروز به خاطر انفجار  پیجر  مقداری زخمی شدند، الحمدلله وضعیت‌شان مستقر هست ، شرایط‌شان حاد نیست. وضعیت کنترل شده و پزشکان می‌گویند  که وضعیت خوبی دارد.

معاینه آقای امانی توسط پزشکان ایرانی

 همسر سفیر ایران در لبنان با بیان اینکه الحمدالله کارهای درمانی در مورد ایشان انجام گرفته، ادامه داد: من همین جا از  رئیس‌جمهور و  وزیر امور خارجه که تماس گرفتند و  پیگیر  وضعیت آقای امانی بودند، همچنین  وزیر بهداشت و هلال احمر تشکرمی کنم ، به خاطر شرایط فوق العاده‌ای که اینجا به وجود آمد حجم زیادی از بیماران در بیمارستان نیاز به عمل جراحی داشتند و کار درمانی‌شان  باید پیگیر می‌شد، در همین راستا تیم پزشکی از سوی هلال احمر و وزارت بهداشت به لبنان برای کمک اعزام شد  و آنها  هم آقای امانی را معاینه کردند ، الحمدالله مشکل خاصی ندارند، جراحت وارده سطحی است  که ان‌شاءالله برطرف می‌شود و ایشان به کار خودشان باز می‌گردند.


وی با بیان این که از همین جا می‌خواهم از مردم لبنان که بسیار کمک کردند، تشکر کنم ، اظهار کرد: من دیروز به خواهران لبنانی خودم در بیمارستان که مجروح داشتند، عرض کردم که  ما 2 ملت ایران و لبنان در کنار هم هستیم چه در شرایط صلح و چه در شرایط جنگ و سختی.

شایعات حول وضعیت سلامتی سفیر را تکذیب می‌کنم

نرگس قدیریان با ابراز امیدواری مبنی بر نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی تا دنیا و مردم دنیا در صلح و آرامش زندگی کنند، اظهار کرد: الحمدالله وضعیت آقای امانی خوب است ، مشکل خیلی حادی ندارند ، شایعات حول وضعیت ایشان در شبکه‌های مجازی  بسیار زیاد است اما من همه این شایعات را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: وضعیت ایشان خوب هست، ادامه کار  بستگی به نظر پزشکان دارد،  هرجور که آنها تصمیم بگیرند ما تابع نظرات  آنها هستیم و همان طور که گفتم جراحات وارد به ایشان  بیشتر جراحات سطحی است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان