برند و سازنده بی‌سیم‌های منفجره حزب‌الله فاش شد!/ عکس

گزارش‌های حاکی از آن است که تجهیزاتی که امروز منفجر شد از نوع بی‌سیم‌های «واکی تاکی آیکام» بودند.

برند و سازنده بی‌سیم‌های منفجره حزب‌الله فاش شد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انفجارهایی که ظاهراً دستگاه‌های بی‌سیم مورد استفاده حزب‌الله را هدف قرار داده‌اند، یک روز پس از آن رخ داد که بیش از 2800 زخمی و 12 کشته بر اثر انفجار پیجر در حمله‌ای که اسرائیل مقصر آن بود، به ثبت رسید.

یک منبع در حزب الله تایید کرد که دستگاه‌های بی‌سیم مورد استفاده این گروه در این حمله هدف قرار گرفتند. یک منبع امنیتی ارشد گفت که انفجارهای انفرادی "اندازه کوچک" داشتند، شبیه به حملات روز سه شنبه بودند. به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، گزارش‌های اولیه خبر از دست کم سه کشته می‌دهد.

تصاویر دستگاه‌های ارتباطی شکسته در میان صحنه‌های تخریب را نشان می‌دهد. گاردین تصاویر متعددی از یک بی‌سیم Icom IC-V82 را رصد کرده است که ظاهراً منفجر شده بود.

در یک ویدئو، یکی از اعضای حزب الله در حومه جنوبی بیروت را می‌توان در حال شرکت در مراسم تشییع جنازه‌های کشته شده در روز سه شنبه مشاهده کرد که انفجاری در جایی از بدن او رخ داد و او را به زمین می‌کوبد و جمعیت اطراف او را به دویدن وا می‌دارد.

اسرائیل مسئولیت هیچ یک از حملات دو روزه را بر عهده نگرفته است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که توانسته است مواد منفجره را در هزاران پیجر خریداری شده توسط حزب الله قرار دهد.

ابعاد تازه از انفجار بی‌سیم‌ها در لبنان/ بی‌سیم‌های منفجره ژاپنی بودند!/ عکس

آیکام شرکت الکترونیک ژاپنی است، که در سال 1954 تأسیس شد؛ این شرکت در وسعت جهانی فعالیت دارد و دفاتر اصلی آن در ژاپن است.

منبع: guardian

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان