انتشار سالانه ٢٣٣ مقاله توسط پژوهشگران دانشگاه جیرفت

مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه جیرفت از انتشار بیش از ۷۰۰ مقاله علمی توسط محققان دانشگاه جیرفت طی ٣ سال اخیر خبر داد.

انتشار سالانه ٢٣٣ مقاله توسط پژوهشگران دانشگاه جیرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جیرفت، امیررضا امیرمیجانی، اعلام کرد : یکی از ماموریت مهم دانشگاه جیرفت طی سه سال گذشته، هدف‌گذاری پژوهشی بر اساس نیازهای ملی و منطقه‌ای و طبق استانداردهای جهانی بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با افزایش مشوق‌های مادی و معنوی پژوهشگران در دانشگاه، مسیر پژوهش برای اساتید به ویژه پژوهشگران جوان این دانشگاه هموارتر شده است.

مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه جیرفت با اشاره به افزایش حدود 3 برابری گرنت پژوهشی و حق‌التشویق انتشار مقالات طی سه سال گذشته، بیان داشت: این مشوق‌ها علاوه بر ترغیب اساتید در چاپ مقاله، منجر به افزایش دستاوردهای پژوهشی دانشگاه نسبت به گذشته شده است.

او اظهار کرد : تمام تلاش این دانشگاه همواره بر این بوده است که اساتید دانشگاه از نظر پرداختی‌ها از جمله پژوهانه، حق‌التشویق و نیز حق‌التدریس‌های ترمی، معوقه‌ای نداشته باشند که خوشبختانه از این لحاظ هم در دانشگاه جیرفت نسبت به بسیاری از دانشگاه های کشور چالش کم‌تری را داریم.

وی افزایش کمیت و کیفیت مقالات منتشر شده در دانشگاه جیرفت را قابل تحسین توصیف کرد و اظهار داشت: برای اولین بار بود که برخی دستاوردهای پژوهشگران این دانشگاه در معتبرترین نشریات علمی جهان از جمله نیچر (Nature) و ساینس (Science) که در رتبه یک مجلات علمی دنیا می‌باشند، منتشر شد؛ همچنین سایر مقالات بین‌المللی منتشر شده توسط پژوهشگران دانشگاه نیز در رتبه‌بندی بسیار خوب (چارک اول، Q1) از نظر کیفیت و اعتبار علمی می‌باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان