رزمایش اهدای ٤ هزار سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان برگزار شد

به مناسبت هفته وحدت؛ طی مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد کشور رزمایش اهدای چهار هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد سراسر استان در گهر پارک سیرجان برگزار شد.

رزمایش اهدای ٤ هزار سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در حاشیه رزمایش اهدای ٤ هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجو، در جمع خبرنگاران با قدردانی از مردم استان کرمان به جهت کمک‌های نقدی و غیرنقدی به محرومین تحت حمایت این نهاد گفت: این جهیزیه‌ها امروز به میمنت هفته وحدت به نوعروسان اهدا می‌شود.

وی تامین اعتبار لازم برای تهیه کالاهای اهدایی را از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گل‌گهر، خیرین و کمیته امداد دانست و افزود: این مجموعه خدمات ارزشمندی در راستای محرومیت‌زدایی و گره‌گشایی از امور نیازمندان انجام می‌دهد.

رئیس کمیته امداد کشور اقدامات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این زمینه را مصداق عملیاتی کردن فرمایشات امامین انقلاب دانست.

تقدیر از فعالان و موثرین مسئولیت های اجتماعی

همچنین با حضور رئیس کمیته امداد، آیین تجلیل از فعالان و موثرین مسئولیت های اجتماعی شرکت های فعال این عرصه در گهر پارک سیرجان برگزار شد.  

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم گفت: با توجه به دغدغه ای که امام راحل نسبت به محرومان داشتند 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تأسیس کمیته امداد را دادند که قداست کمیته امداد، مزین بودن به نام امام راحل است و نیت خالص امام از موجبات ریشه دار شدن کمیته شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر خدمتی به محرومی ارائه می کنیم حق منت گذاشتن نداریم، افزود: اگر در جایی کرامت نادیده گرفته شود خدمت هم نادیده گرفته خواهد شد.

بختیاری با بیان اینکه خدمات گل گهر و شرکت های وابسته به کمیته امداد مثال زدنی است گفت: کارهای بزرگی در بحث مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت های معدنی و صنعتی به ویژه گل گهر در استان کرمان انجام شده است.

وی ادامه داد: اقدامات گل گهر در حمایت از نخبگان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد نیز کار بسیار ارزشمندی است.  

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: اگر در راستای گره گشایی از محرومان قدمی برداریم خداوند چندین برابر جبران خواهد کرد.

شایسته ذکر است؛ در پایان مراسم از تعدادی از نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان، فعالان و موثرین مسئولیت های اجتماعی شرکت های معدنی و صنعتی استان، مدیران بانک ها و کارآفرینان موفق تجلیل شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان