رایزنی اردوغان با نخست‌وزیر لبنان در پی حادثه انفجار پیجرها

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با نخست‌وزیر لبنان، از انفجار پیجرها در این کشور ابراز تاسف کرد و گفت که اقدامات رژیم صهیونیستی برای گسترش درگیری‌ها در منطقه به شدت خطرناک است.

به گزارش خبرآنلاین، رجب طیب اردوغان در گفت‌وگوی تلفنی خود با نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان، ضمن ابراز تاسف از انفجار پیجرها، تصریح کرد: تلاش‌های اسرائیل برای گسترش درگیری‌ها در منطقه به شدت خطرناک است و تلاش‌ها برای متوقف کردن تجاوزات اسرائیل ادامه خواهد یافت.

در پی انفجارها در لبنان در روز گذشته (سه‌شنبه) که منجر به شهادت و زخمی‌شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشور شد، رئیس‌جمهوری ترکیه برای جان‌باختگان این حادثه دعا کرد و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

به گزارش مهر از خبرگزاری آناتولی، رژیم صهیونیستی دیروز در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد. حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد این دستگاه‌ها که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، «به شکل مبهمی منفجر شدند».

بر اساس آخرین گزارش‌ها، حملات روز گذشته، 12 شهید از جمله 2 کودک و حدود 3 هزار مجروح برجای گذاشته است.

بسیاری از کشورهای جهان جنایات روز گذشته رژیم صهیونیستی را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها تاکید کرده‌اند.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی عزم نیروهای مقاومت برای جهاد را دوچندان می کند، اعلام کرد که رژیم اشغالگر، به خاطر این جنایت تاوان سختی پس خواهد داد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان