۶ پروژه گردشگری در هرمزگان افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: به مناسبت هفته گردشگری ۶ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۲۶۹۵ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسند.

6 پروژه گردشگری در هرمزگان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، محمد محسنی گفت: پروژه‌های گردشگری در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندر خمیر و بستک قرار دارند که شامل هتل‌آپارتمان، هتل، سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری، محیط گردشگری روستایی و عشایری (گردشگری کشاورزی) و موسسه آموزشی آشپزی است.

او با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته گردشگری افزود: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت این روز، 7 مهر در بندرعباس برگزار می‌شود که در این مراسم از بهترین‌های حوزه‌های مختلف گردشگری استان قدردانی می‌شود.

محسنی بابیان اینکه گردشگری هوایی یکی از جاذبه‌ها و فرصت‌های گردشگری در استان است، اظهار کرد: با مشارکت باشگاه ورزش‌های هوایی نوبند سبز، روز جمعه 6 مهرماه همایش گردشگری هوایی در کوه گنو بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری توسط این اداره‌کل در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: 4 زیرساخت گردشگری در جزیره قشم در هفته گردشگری به بهره‌برداری می‌رسند.

او تأکید کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فعالان گردشگری، برگزاری همایش روز کنگ و ... از دیگر برنامه‌های این هفته در استان هرمزگان خواهد بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان