ماهان شبکه ایرانیان

خون‌های شهید حسن نصرالله‌ها اسرائیل را نابود می‌کند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نابودی رژیم صهیونیستی، نیاز به خون‌های شهید نصرالله‌ها دارد و قطعا با این شهادتها اسرائیل محو و نابود خواهد شد.

خون‌های شهید حسن نصرالله‌ها اسرائیل را نابود می‌کند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، آیت الله علی معلمی در اجتماع مردم عزادار شهرستان قائم‌شهر در میدان آیت الله طالقانی این شهر از مجاهدت‌ها و مبارزات سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تجلیل و تکریم کرد.

وی با بیان شخصیت ممتاز علمی و فقهی و سیاسی و مبارزاتی شهید سید حسن نصرالله در جهان اسلام گفت: اگر بناست یزید زمان نابود شود و اگر بناست بنی امیه ریشه کن شود باید خون اباعبدالله الحسین ریخته می‌شد و شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) بود که دودمان بنی امیه را بر باد داد.

وی افزود: اکنون هم اگر بناست غده سرطانی و این باند تبهکار و عوامل استکبار جهانی در قلب کشورهای اسلامی به نام دولت صهیونیستی اسرائیل نابود شود نیاز به خون‌های شهید نصرالله‌ها دارد و قطعا با این شهادتها اسرائیل محو ونابود خواهد شد. 

امام جمعه قائم شهر تاکید کرد: اگرچه فاجعه بسیار سختی اتفاق افتاد، اما برای آگاهان روشن است قبل از آنکه سید نصرالله رهبر حزب الله شود سید عباس موسوی رهبر حزب الله بود و وقتی سید عباس به شهادت رسید اسرائیل خیال می‌کرد حزب الله کارش تمام است، اما با شهادت سید عباس حزب الله جان تازه‌ای گرفت.

وی اضافه کرد: با شهادت سید حسن نصرالله به فضل الهی در آینده نزدیک نصرت الهی نصیب حزب الله و جبهه مقاومت در چهار گوشه عالم خواهد شد و امیدواریم با عنایت خداوند شر رژیم صهیونیستی از سر مسلمین برداشته شود.

آیت الله معلمی یاد آورشد: خبر شهادت سید نصرالله برای عامه مردم حق طلب و آزادی خواه و همه کسانی که خواهان جلوگیری از تعدی و تجاوز و خشونت‌های جنایتکارانه غیرانسانی بودند بسیار سنگین است و انتطار دارند در تحقق وعده الهی هرچه زودتر اسرائیل غاصب محو ونابود شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان