ماهان شبکه ایرانیان

اظهارات رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان پیرامون ساخت نخستین ویل موتور

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک از ساخت  نخستین ویل‌ موتور ساخت داخل توسط شرکت فنی مهندسی کوثران از شرکت های مستقر در این پارک  برای شرکت مس سرچشه رفسنجان خبر داد.

اظهارات رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان پیرامون ساخت نخستین ویل موتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرشید کی نیا در بازدید از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اعلام این خبر تصریح کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک می تواند به عنوان واسطه،  راه را برای گسترش ارتباط شرکت ها با شرکت مس و سایر شرکت ها هموار کند.

او هدف از بازدید و حضور در شرکت مس سرچشمه را معرفی شرکت های این پارک علم و فناوری و ایفای نقش تسهیلگر و واسطه با صنایع استان کرمان و فراهم کردن زمینه همکاری شرکت ها با شرکت ها ی بزرگ مانند شرکت ملی صنایع مس،  گل گهر و دیگر شرکت ها عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک خاطر نشان کرد: این پارک در راستای حمایت از شرکت های پارکی حاضر به ارائه ضمانت و عقد قرارداد با شرکت ها می باشد.

او با اشاره به طرح ساخت ویل موتور گفت: در این پروژه، مجموعه کوثران ، نقش اصلی و رهبری را دارد و از خدمات و  توان سایر شرکت های پارک علم و فناوری هایتک برای رفع نیازها در قالب کار گروهی استفاده می کند.

کی نیا با اشاره به اهمیت هوش مصنوعی در سالهای اخیر تاکید کرد: در پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک، شرکت های قوی در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمند سازی فعالیت می کنند ضمن آنکه در تمامی حوزه های فناوری شرکت های دارای توان بالا و قابلیت همکاری های گروهی در این پارک حضور دارند.

او همچنین از ارائه پیشنهاد ایجاد واحد تحقیق و توسعه از سوی شرکت مس سرچشه در پارک علم و فناوری هایتک خبر داد و افزود: بزودی جلسه ای با حضور شرکت های پارک در این زمینه برگزار خواهد شد.

                                               
شایان ذکر است مجموعه مهندسی کوثران تنها واحد الکتریکال جنوب شرق کشور است و نمایندگی کارخانجات بزرگ الکترموتور کشور را دارد و در بخش تولید انواع الکتروموتور و ویل موتور ارتباط کاری با مجموعه مس دارد.
 
 بر اساس این گزارش در جریان بازدید و نشست مسئولین پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان در شرکت مس سرچشمه رفسنجان ، قرارداد ساخت اولین ویل موتور در کمیته تخصصی تصویب و جهت نهایی شدن به امور قرارداد های شرکت ملی مس ارسال شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان