ماهان شبکه ایرانیان

تامی شلبی با فیلم سینمایی پیکی بلایندرز

اولین تصویر از فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» منتشر شد تا نشان دهد تولید این فیلم شروع شده است.

تامی شلبی با فیلم سینمایی پیکی بلایندرز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیلین مورفی پس از کسب جایزه اسکار که سال پیش برای ایفای نقش جی رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی، در «اوپنهایمر» کریستوفر نولان ایفا کرد، حالا دوباره به دنیای شلبی‌ها بازگشته است.

نتفلیکس دیروز (دوشنبه) اولین تصویر از کیلین مورفی در نقش تامی شلبی را منتشر کرد و با آن خبر شروع تولید فیلم را رسمیت بخشید. مورفی و استیون نایت، خالق سریال «پیکی بلایندرز» درباره خانواده‌ای گانگستر به همین نام در بیرمنگام پس از جنگ جهانی اول، در صحنه فیلمبرداری با هم عکس گرفتند.

فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» را تام هارپر کارگردانی می کند. وی پیش از این چندین قسمت از مجموعه تلویزیونی آن را کارگردانی کرده بود. «پیکی بلایندرز» اولین بار در سال 2013 در شبکه دو بی‌بی‌سی اکران شد و نتفلیکس در نهایت حق پخش این سریال را در آمریکا به دست آورد. فصل ششم و آخرین فصل این سریال سال 2022 پخش شد و در تابستان امسال فاش شد که یک فیلم سینمایی از آن در دست ساخت است.

مورفی در بیانیه‌ای گفت: به نظر می‌رسد کار تامی شلبی با من تمام نشده است... همکاری مجدد با استیون نایت و تام هارپر در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» بسیار خوشحال کننده است.

استیون نایت فیلمنامه این فیلم را نوشته و در کنار مورفی، کرین مانداباچ و گای هیلی به عنوان تهیه کننده نیز حضور دارد.

اگرچه از بقیه بازیگران فیلم تاکنون نامی برده نشده اما ماه پیش روشن شد بری کیوگان، بازیگر ایرلندی نقشی نامعلوم در این فیلم دارد.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان