ماهان شبکه ایرانیان

از کار افتادن همزمان صدها هزار گوشی موبایل

اختلال در شبکه غول مخابراتی آمریکا وریزون، روز گذشته صدها هزار گوشی را در آمریکا از دسترس خارج کرد و اعتراض مردم در ایالات مختلف را در پی داشت.

از کار افتادن همزمان صدها هزار گوشی موبایل

به گزارش خبرآنلاین، کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا با تایید وقوع این اختلال امروز دوشنبه از تحقیقات در این زمینه خبر داد.اختلال مذکور از ساعت 9:30 صبح روز گذشته به وقت شرق آمریکا آغاز شد و تا ساعت 11:19 صبح به طول انجامید و بیش از 105 هزار نفر بدین علت گزارش های اعتراض آمیزی را به ثبت رساندند.

بر اساس گزارش فارس، وریزون عصر روز دوشنبه اطلاعیه ای صادر کرد و ضمن عذرخواهی از مشترکان خود از رفع کامل این اختلال خبر داد، اما در مورد علت وقوع آن اظهارنظری نکرد. بیشترین میزان مشکل در ایالت های شیکاگو و سیاتل گزارش شد و بسیاری از کاربران گوشی های آیفون اظهار داشتند که تلفن های همراه آنها در وضعیت اضطراری یا SOS قرار گرفته است.

از جمله شهرهایی که اختلال تلفن همراه در آنها به طور گسترده رخ داد، می توان به مینیاپولیس، فونیکس، اوماها و دنور اشاره کرد. پیش از این شبکه مخابراتی ای تی اند تی، دیگر شرکت بزرگ مخابراتی آمریکا در بهمن ماه گذشته بیش از 12 ساعت دچار اختلال شده بود و 70 هزار مشترک بابت این مساله شکایت ثبت کردند.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان