ماهان شبکه ایرانیان

حضور حداد عادل، زاکانی، چمران و ... در دفتر حزب الله لبنان در تهران

چهره‌های سیاسی برای تسلیت‌گویی شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب الله لبنان در تهران حاضر شدند.

حضور حداد عادل، زاکانی، چمران و ... در دفتر حزب الله لبنان در تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حداد عادل، ظهر امروز (سه‌شنبه) برای عرض تسلیت در دفتر حزب‌الله در تهران حضور یافت و ضمن دیدار با «عبدالله صفی الدین» نماینده حزب‌الله در ایران، دفتر یادبود شهید سید حسن نصرالله را امضا کرد.

بر اساس گزارش ایسنا، این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهادت مرد بزرگ و روحانی شجاع و دست پرورده حوزه‌های علمیه عالم تشیع که جان خود را در دفاع از اهل تسنن فدا کرد، دردناک است اما برای خود آن شهید حق مسلم محسوب می‌شد.

وی تاکید کرد: شهید حسن نصرالله همیشه در پی شهادت بود، شهادت حق او بود ولی حق دوستان او و حزب‌الله نبود. ان‌شاءالله به فضل الهی جانشین شایسته‌ای برای این شهید عزیز انتخاب خواهد شد که راه او را ادامه خواهد داد و پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.

حضور حداد عادل، زاکانی، چمران و ... در دفتر حزب الله لبنان در تهران

این چهره‌های سیاسی به دفتر حزب‌الله در تهران رفتند

بر اساس آنچه ایسنا روایت کرده است، در ادامه حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری در دفتر حزب‌الله در تهران جهت عرض تسلیت در پی شهادت سید حسن نصرالله ، ظهر امروز  «علی باقری» دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران، «مهدی چمران» رئیس شورای شهر تهران و «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در این دفتر حضور پیدا کردند  و با «عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب‌الله در تهران دیدار کردند.

آنها همچنین دفتر یادبود شهید سید حسن نصرالله را نیز امضا کردند.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان