ماهان شبکه ایرانیان

تبلیغات

بهترین آموزشگاه فارکس در تهران - ۳ آکادمی برتر ایران

انتخاب بهترین ها همواره دشوار است. اگر برای انتخاب بهترین آموزشگاه فارکس در تهران مردد هستید، در این مقاله تجربه من را مشاهده کنید. امیدوارم برای شما مفید باشد.

در سال های اخیر آموزشگاه های فارکس زیادی در پایتخت ایران، یکی پس از دیگری تأسیس شدند و با تبلیغات بسیار فراوان دانشجویان بسیاری هم جذب کردند؛ اما آیا واقعاً کیفیت همه دوره ها به یک اندازه بود؟ یا دانشجویان آموزشگاه های مختلف توانستند اند بازدهی خوبی را پس از پایان دوره از بازار کسب کنند؟ این ها سؤالاتی بود که باعث شد تا بیشتر در مورد این آموزشگاه ها تحقیق کنم و بهترین آموزشگاه فارکس در تهران را از نظر خودم که به دنبال یادگیری بازارهای مالی در تهران بودم را به شما معرفی کنم. در ادامه با من همراه باشید تا 3 آموزشگاه برتر فارکس تهران را با یکدیگر بشناسیم.

بهترین آموزشگاه فارکس در تهران - 3 آکادمی برتر ایران

بهترین آموزشگاه فارکس تهران چه سرفصل هایی باید داشته باشد؟

بازار فارکس یکی از بزرگ ترین و پویا ترین بازار های مالی جهان است که در آن روزانه میلیارد ها دلار معامله می شود. موفقیت در این بازار مستلزم داشتن دانش و مهارت های تخصصی است تا بتوان به درستی تحلیل کرد، سرمایه را مدیریت نمود و فرصت های مناسب برای معامله را شناسایی کرد. دوره های آموزشی فارکس که در تهران برگزار می شوند، این فرصت را برای شما فراهم می کنند که به طور گام به گام با این بازار آشنا شوید و استراتژی های معاملاتی موفق را بیاموزید. در ادامه، سرفصل های اصلی این دوره آموزشی را برایتان توضیح می دهم:

شناخت مقدمات بازار فارکس

 ابتدا باید با اصول اولیه این بازار آشنا شوید. در این بخش به صورت کامل مفاهیم پایه ای بازار فارکس، نحوه انجام معاملات CFD، ثبت نام در بروکر های معتبر و ایجاد حساب معاملاتی را بررسی می کنیم. همچنین با نحوه ساخت کیف پول های دلاری و روش های مختلف انتقال وجه، از جمله استفاده از وب مانی آشنا خواهید شد. علاوه بر این، مفاهیمی چون جفت ارز ها، لات، پیپ و بازار های دو طرفه به طور دقیق توضیح داده می شود.

آموزش نرم افزار متاتریدر و مدیریت سرمایه

حال باید شما را با یکی از اصلی ترین ابزار های معاملاتی فارکس یعنی نرم افزار متاتریدر آشنا می کنم. نحوه نصب، کار با ابزار های مختلف و اجرای معاملات در این نرم افزار به تفصیل آموزش داده می شود. در کنار آن، به موضوع حیاتی مدیریت سرمایه می پردازیم؛ اینکه چطور با استفاده از مفاهیم ریسک به ریوارد، سرمایه خود را محافظت و ریسک معاملات در فارکس را کاهش دهید.

تحلیل تکنیکال با پرایس اکشن و عرضه و تقاضا

در این بخش، به یکی از مؤثرترین روش های تحلیل تکنیکال یعنی پرایس اکشن می پردازیم. شما یاد می گیرید چگونه مناطق عرضه و تقاضا را شناسایی کنید و الگو های مختلفی مانند RBR، DBD، RBD و DBR را تحلیل کنید.

پیدا کردن نقاط ورود و انتخاب تایم فریم های مناسب

حال اهمیت یافتن نقاط ورود به معامله و انتخاب تایم فریم مناسب را بررسی می کنیم. یاد خواهید گرفت که چگونه در زمان مناسب وارد معامله شوید و از حرکات بازار به نفع خود بهره برداری کنید. پس از اتمام این فصل، با کمک استاد، می توانید معامله گری را به صورت عملی آغاز کنید.

تحلیل مولتی تایم فریم و تشخیص روندها

در این جلسه یاد می‌ گیرید که چگونه از تحلیل مولتی تایم فریم استفاده کنید؛ یعنی با تحلیل همزمان چندین بازه زمانی مختلف، تصمیمات بهتری برای معاملات خود بگیرید. همچنین، تشخیص روندهای بازار و شناسایی فازهای مختلف آن از جمله بازار های رنج و روندی، و پرایس اکشن پیشرفته به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

آشنایی با الگو های قیمتی کلاسیک

در این بخش، به بررسی الگو های قیمتی کلاسیکی مانند وج، دو قلو، پرچم و کانال می پردازیم. این الگو ها به شما کمک می کنند که بتوانید حرکت آینده بازار را بهتر پیش بینی کنید و به این ترتیب فرصت های معاملاتی بهتری را شناسایی کنید.

آموزش تحلیل فاندامنتال و بررسی اخبار اقتصادی

یکی از جنبه های کلیدی معامله گری در فارکس، آشنایی با تحلیل فاندامنتال است. در این بخش، شاخص های اقتصادی مانند PMI و CPI و تأثیر آن ها بر حرکت بازار آموزش داده می شود. یاد می گیرید چگونه اخبار و داده های اقتصادی جهانی را تحلیل کرده و در استراتژی معاملاتی خود لحاظ کنید.

تست و شخصی سازی استراتژی معاملاتی

  در جبسه پایانی یاد می گیرید تا استراتژی معاملاتی شخصی خود را ایجاد و توسعه دهید. با انجام بک تست و فوروارد تست، می توانید نقاط قوت و ضعف استراتژی خود را شناسایی و آن را بهبود بخشید. همچنین با مفاهیم تحلیل سنتیمنت در بازار آشنا می شوید تا بتوانید تصمیمات معاملاتی دقیق تری اتخاذ کنید.

معرفی 3 آموزشگاه فارکس در تهران

پس از معرفی سر فصل های مهم آموزش فارکس در تهران، حالا وقت آن رسیده است تا آموزشگاه هایی را بشناسید که این جلسات را برگزار می کنند. قطعاً آموزش کامل این مفاهیم در یک دوره فشرده بسیار سخت است؛ پس آموزشگاه‌ها، باید شرایطی را فراهم کنند که امکان یادگیری کامل برای دانشجویان وجود داشته باشد. با انجام تحقیقات بسیار توانستم که 3 آموزشگاه درجه یک را پیدا کنم.

بهترین آموزشگاه فارکس در تهران - 3 آکادمی برتر ایران

بهترین آموزشگاه فارکس تهران، حامی سرمایه

 آموزشگاه حامی سرمایه در سال 1397 تأسیس شد تا دانش عمومی جامعه را در زمینه بازار های مالی افزایش دهد. این مجموعه با برگزاری صدها دوره آموزشی و جذب بیش از 6000 دانشجو در پنج کلان شهر ایران، به جایگاه قابل توجهی در صنعت آموزش بازار های مالی دست یافته است. حامی سرمایه با دریافت پروانه رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، در رشته های امور مالی و بازرگانی فعالیت می کند و دوره های تخصصی مانند معامله گری ارز های دیجیتال و تحلیل گری در بازار بورس را ارائه می دهد. تمامی اساتید این مجموعه از تحلیلگران و معامله گران حرفه ای و مربیان رسمی سازمان فنی و حرفه ای هستند.

بهترین آموزشگاه فارکس در تهران - 3 آکادمی برتر ایران

پارسیان بورس

 آکادمی پارسیان بورس، یکی از مراکز معتبر آموزش بازار های مالی در ایران است که با هدف توانمندسازی علاقه مندان به کسب درآمد و ارزش آفرینی در این حوزه فعالیت می کند. این آکادمی دوره های متنوع و کاربردی در زمینه های بورس، ارز های دیجیتال و فارکس را با تدریس اساتید مجرب ارائه می دهد و دانشجویان می توانند از آموزش های علمی و عملی متناسب با سطح دانش خود بهره مند شوند. آکادمی پارسیان بورس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای، به ارائه بهترین پشتیبانی آموزشی و دوره های به روز پرداخته و به دانشجویان کمک می کند تا با اعتماد به نفس بیشتری در بازار های مالی فعالیت کنند و به رشد مالی خود برسند.

کانون بورس

به عنوان یک کارشناس در حوزه بازار سرمایه می توانم بگویم که مرکز آموزشی کانون بورس تمرکز خوبی بر روی اصول و مفاهیم بازار دارد و دوره های متنوع و تخصصی آن به علاقه مندان کمک می کند تا دانش و مهارت های لازم برای سرمایه گذاری را کسب کنند.

در ادامه جدول جامع مقایسه و لیست آموزشگاه های فارکس در شهر تهران را مشاهده می کنید.

آموزشگاه رسمی

هزینه دوره فارکس تهران

مدت زمان دوره ها

اساتید

محل برگزاری

شماره تماس

وبسایت

حامی سرمایه

هزینه نقدی 17 میلیون و 900 هزار تومان

64 ساعت

استاد پهلوانلو

هتل سیمرغ تهران

02182801708

hamisarmaye.com

پارسیان بورس

هزینه اقساطی 18 میلیون و 900 هزار تومان

64 ساعت

استاد علی پهلوان

خیابان ولیعصر

05138481708

parsianbourse.com

کانون بورس

هزینه 18 میلیون و 900 هزار تومان

51 ساعت

استاد حمیدرضا ولایی

پل سیدخندان

02188758498

kanoonebourse.com

انتخاب بهترین آموزشگاه فارکس در تهران

انتخاب بهترین آموزشگاه فارکس در تهران پس از بررسی مشخصات و امکانات چندان کار سختی نیست و پیشنهاد من حامی سرمایه است ؛ چرا که از زمان تأسیس تاکنون توانسته است که بیش از 6 هزار دانشجوی موفق را در 5 کلان شهر ایران آموزش دهد و روزمه برخی از آن‌ها را در سایت بگذارد و دوره های بسیار با کیفیتی را با استفاده از اساتید مجرب در اختیار دانشجویان قرار دهد. علاوه بر این، از نظر من سه مزیت دیگر هم وجود دارد که اعتبار زیادی به آموزشگاه حامی سرمایه می بخشد.

  • مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و ارائه مدرک رسمی بعد از دوره
  • قیمت گذاری مناسب با گزینه های پرداخت منعطف
  • دوره های جامع 64 ساعته با پشتیبانی همیشگی و کلاس های دائمی لایو ترید

تجربه ای از جنس آموزش 

من سال ها است که در این عرصه فعالیت می کنم و آموزشگاه های بسیاری را در این مدت دیده ام که بازار فارکس را به شکل های مختلف آموزش می دهند؛ اما حامی سرمایه توانسته تا ضمن آموزش، شرایط پشتیبانی را برای دانشجویان پس از دوره به گونه ای فراهم کند که ارتباط آنان با اساتیدشان قطع نشود و به صورت مرتب استراتژی های معاملاتی خود را چک کنند. این نکته باعث شده است تا آموزشگاه حامی سرمایه یک سر و گردن از دیگر آموزشگاه ها بالاتر باشد. امیدوارم که شما نیز با استفاده از دوره‌ های حامی سرمایه بتوانید به بازدهی دلخواه خود در بازار فارکس برسید. در نهایت این شما هستید که مرکز آموزش مورد نظر خود را انتخاب می کنید و مسئولیت آن با شماست. پس مراقب تصمیمات امروز خود باشید تا موفقیت های فردای شما را رقم بزند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان