ماهان شبکه ایرانیان

تأکید بر لزوم ایجاد ساختارهای شفاف در تصمیم‌گیری‌های حوزه مدیریت شهری

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر سنندج،در جلسه‌ با مدیران شهری،بر اهمیت شناسایی و رفع موانع موجود در ارائه خدمات به مناطق حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار تأکید کرد.

تأکید بر لزوم ایجاد ساختارهای شفاف در تصمیم‌گیری‌های حوزه مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، شیدا حیدریان در برگزاری جلسه این کمیسیون که با حضور مدیران شهرداری و با هدف پیگیری مصوبات جلسات قبل اظهار کرد:عدم همگرایی و همکاری بین دستگاهی یکی از مهم‌ترین دلایل عدم رضایت شهروندان از خدمات شهری است و باید همکاری بیشتری بین دستگاه‌های اجرایی و شهرداری در حل مشکلات این مناطق صورت بپذیرد.

وی با بیان اینکه این ناهماهنگی‌ها بطور مستقیم بر کیفیت زندگی شهروندان،بویژه در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار،تأثیر می‌گذارد،گفت:عدم ارائه خدمات مناسب در این مناطق می‌تواند منجر به افزایش شکاف اجتماعی، کاهش رضایت عمومی و در نهایت بی‌اعتمادی شهروندان به نهادهای شهری شود.

 حیدریان با اشاره به اینکه شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد سازوکارهای مناسب برای تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی به شهروندان می‌تواند در رفع ناهماهنگی‌های سازمانی و بهبود ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار نقش مثبتی داشته باشد،افزود:این امر نیازمند عزم جدی مسوولان شهری و همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و مردم منطقه است که با اتخاذ راهکارهای مناسب و ایجاد یک سیستم مدیریت شهری کارآمد،می توان به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد شهری پایدار و توسعه‌یافته کمک کرد.

لازم به ذکر در این جلسه،موضوع اعتراض ساکنین محله منفصل حسن‌آباد نسبت به عدم ارائه خدمات در مسیر «چمه قول» مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای شهر سنندج در این باره گفت:ساکنین محله حسن‌آباد طی ماه‌های اخیر نسبت به عدم ارائه خدمات زیربنایی بویژه در حوزه آب و فاضلاب در مسیر «چمه قول» حسن آباد  اعتراضاتی داشته‌اند پس از بررسی‌های انجام شده،مشخص گردید که شهرداری سنندج به تعهدات خود در خصوص ارائه خدمات به این محله عمل نموده است ولی دستگاه‌های خدمات‌رسان  علی‌رغم تعهدات قبلی،تاکنون اقدام موثری در جهت اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب این مورد انجام نداده‌اند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان