۱۲ کتانی باحال این هفته

تعداد زیادی کتانی جالب این هفته به بازار عرضه خواهد شد و شناخته‌شده‌ترین آنها آخرین کار کیانا وست با آدیداس است که از همین الان هم طرفداران برای بدست‌ آوردنش سر و دست می‌شکنند. البته همکاری‌های خوب دیگری هم صورت گرفته مثل همکاری کیم جونز و نایکی.

تعداد زیادی کتانی جالب این هفته به بازار عرضه خواهد شد و شناخته‌شده‌ترین آنها آخرین کار کیانا وست با آدیداس است که از همین الان هم طرفداران برای بدست‌ آوردنش سر و دست می‌شکنند. البته همکاری‌های خوب دیگری هم صورت گرفته مثل همکاری کیم جونز و نایکی.

اما بیایید واقع‌بین باشیم، تابستان رسماً تمام شده است. فصل گل و بلبل به پایان رسیده است. زمان رویارویی با هوای سرد و طوفانی رسیده است. فهرستی که در ادامه خواهید دید برای مقابله با هوای بد آماده شده است. پس آماده شوید.

کفش آینده‌نگر ایرفورس جردن مدل خاکی

نایک مدل خاکی

هر سال ایر جوردن یک مدل زمستانی را به بازار عرضه می‌کند. این مدل کلاسیک از جوردن جزء پوتین‌های زمخت این برند است. اما امسال این مدل جردن سطح کار را یک پله بالاتر برده است. یک طراحی‌ آینده‌نگر شامل: رده‌های نامتقارن و وجود یک روح ورزشکاری در کتانی همراه با استفاده از یک چرم جیر انعطاف‌پذیر این مدل را تبدیل به پوتین زمخت، با استایل و شیک کرده است.

قیمت: 275 دلار عرضه در وبسایت (nike.com)

نایکی ایکس ایر مکس ال‌دی زیرو به رنگ خاکستری سرد

نایکی ایکس ایر مکس ال‌دی زیرو

مشارکت هیروشی فوجیوارا با نایکی برای عرضه این مدل گویا هر سال ادامه خواهد داشت. این مدل نایکی همراه با سیستم کفی حباب‌دار هوا و قسمت بالای بافته شده همه در یک رنگ خاکستری عرضه شده است. این ظاهر برای همه مناسب نیست اما می‌تواند برای طرفداران برند بسیار عالی باشد.

قیمت: 223 دلار عرضه در وبسایت (sivasdescalzo.com)

پوتین‌های آمریکو برند گریتز

پوتین‌های آمریکو برند گریتز

از همان ابتدا گریتز این کتانی‌های ساخت ایتالیا را با قیمت کمی به بازار عرضه کرد تا بتواند بازار را تسخیر کند. گریتز همان مدل را دوباره به بازار عرضه کرده است. این پوتین‌ کوهستانی کلاسیک از یک چرم جیر بسیار باکیفیت استفاده می‌کند که قیمت دیوانه‌کننده بالایی دارد!

قیمت: 260 دلار عرضه در وبسایت (greats.com)

پوما ایکس 

پوما ایکس

به نظر شما موتوفومی کوجی (طراح برجسته) می‌تواند کار اشتباهی هم انجام بدهد؟ این هفته طراح باسلیقه برند یونایتد اروز آرامش خود را به این مدل از کتانی‌ها پوما هدیه داده است. ترکیب جادویی نخ‌های بافته شده همه در راستای روح این کتانی با استایل خیابانی ست شده‌اند و یک کتانی منحصر به فرد را ایجاد کرده است.

قیمت: 213 دلار عرضه در وبسایت (united-arrows.co.jp)

نایکی ایکس کیم جونز

نایکی ایکس کیم جونز

ما قرار بود به محض اینکه حاصل همکاری کیم جونز و نایکی به بازار عرضه شد شما را مطلع کنیم و حالا زمان آن رسیده است. این مجموعه شامل 4 کتانی است (بله درست شنیدید 4) که همگی ورزشی و براق است که در آن مهارت‌های به کار رفته در طراحی‌های لویی‌ویتان نیز به چشم می‌خورد. در رنگ‌های سیاه، سفید، تمشکی و سبز لیمویی به بازار عرضه می‌شود. یک رنگارنگی در این مجموعه به چشم می‌خورد که سلیقه شما را ارضاء خواهد کرد.

قیمت: 250 دلار عرضه در وبسایت (nike.com)

پوتین‌های 6 اینچی مزرعه تیمبرلند

پوتین‌های 6 اینچی مزرعه تیمبرلند

مدل‌های امسال تیمبرلند بازگشت به ریشه‌های این برند هستند. که به معنای آن است که این هفته برند تیمبرلند قصد دارد پوتین‌های 6 اینچی مزرعه را با رنگ‌های اصیلش به بازار عرضه کند. شما این پوتین‌های اسطوره‌ای را می‌شناسید اما آنها امروزه با تکنولوژی جدید به روز شده‌اند تا حس یک کتانی را به پاهای شما منتقل کنند و آن را تبدیل به یک کفش آماده به کار کرده است.

قیمت: 185 دلار عرضه در وبسایت (timberland.com)

آدیداس ییزی بوست 350 وی 2

آدیداس ییزی بوست 350 وی 2

ورژن دوم کتانی‌های ییزی طراحی شده توسط کیانا وست این هفته به رنگ ماهی خاویار و یک خط قرمز رنگ در میانه آن به بازار عرضه می‌شوند. این یک ظاهر بسیار برجسته‌تر نسبت به مدل قبلی دارد اما هنوز طرفداران آدیداس به اپلیکیشن آدیداس مراجعه می‌کنند تا دست‌شان به این محصول برسد.

قیمت: 220 دلار عرضه در وبسایت (adidas.com/yeezy)

برند آدفیوچر مدل ونزایکس

برند آدفیوچر مدل ونزایکس

چطور می‌شود کتانی را که طرح یک دونات روی آن چاپ شده است را دوست نداشت؟ آدفیوچر با جمع و جور کردن این محصول قصد دارد اشتهای شما را تحریک کند. امیدواریم شما گرسنه باشید.

قیمت: 75 دلار عرضه در وبسایت (oddfuture.com)

ایرجوردن 5 به رنگ برنزی

ایرجوردن 5 به رنگ برنزی

در ادامه عرضه ایرجوردن طلایی برای المپیک ریو ورژن برنزی که ظاهر دوستانه‌تری دارد به بازار عرضه می‌شود. این مدل با یک بالاتنه آبی ملوانی و مقدار کافی درخشندگی به بازار عرضه شده است.

قیمت: 190 دلار عرضه در وبسایت (nike.com)

نایکی مدل کوبی به رنگ‌های سیاه و سفید

مایکی مدل کوبی به رنگ‌های سیاه و سفید

خط تولید کوبی عمر بسیار طولانی دارد و این مدل سفید توری بافته شده دلیل اثبات این قضیه است. ساده و سفید است و درخشندگی برجسته‌ای دارد و ارتفاع کم این کتانی آن را ورزشی و معمولی جلوه می‌دهد.

قیمت: 160 دلار عرضه در وبسایت (nike.com)

نایکی کایری 2

نایکی کایری 2

دومین مدل کایری به حق که زیباست و این مجموعه رنگ هم از این قاعده مستثنی نیست. قسمت تقریباً سیاه بالایی با وجود دانه‌های قرمز رنگ کمی تنوع پیدا می‌کند و بند کتانی نیز جلوه‌ای ترسناک را به این کتانی می‌دهد.

قیمت: 120 دلار عرضه در وبسایت (nike.com)

 

ریبوک ایکس مدل آبیس

ریبوک ایکس مدل آبیس

این مدل ریبوک منحصر به فرد است و مستقیماً از میراث ورزشی این برند می‌آید. استایل این کتانی به خاطر چرم اصیل آبی رنگ و رعایت آداب بریتانیایی فروشگاه اندکلوزینگ می‌آید. این کتانی‌ها زیاد سر و صدا نکرده‌اند پس اگر می‌خواهید در یک مهمانی منحصر به فرد باشید پوشیدن آنها کار بسیار عاقلانه‌ای است.

قیمت: 135 دلار عرضه در وبسایت (endclothing.com)


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر