۴ توصیه برای دوام بیشتر رنگ مو، روی موهای‌تان

این روزها و در اواخر فصل تابستان میهمانی‌ها و عروسی‌های زیادی برپاست و برای شرکت در این رویدادهای جشن و شادی باید همیشه آماده باشید تا به میهمانی‌های متعددی بروید

 رنگ مو

این روزها و در اواخر فصل تابستان میهمانی‌ها و عروسی‌های زیادی برپاست و برای شرکت در این رویدادهای جشن و شادی باید همیشه آماده باشید تا به میهمانی‌های متعددی بروید. برای شرکت در میهمانی علاوه بر پوشیدن لباسی مناسب، باید موهای‌تان را هم زیبا کنید و در این‌جاست که موهای‌تان باید رنگ شده و آماده باشد. همیشه رنگ کردن موها یکی از دغدغه‌های خانم‌های زیباست که به اندازه لباس مناسب، برای‌شان اهمیت دارد. از همین رو دراین گزارش قصد داریم تا راه‌کارهایی را به شما توصیه کنیم که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید دوام رنگ مو، روی موهای‌تان را افزایش دهید.

1- در همان روزی که می‌خواهید موهای‌تان را رنگ کنید، سرتان را نشوئید.

یک روز قبل از آن‌که برای رنگ کردن موهای‌تان به آرایشگاه بروید، این کار را انجام دهید تا هنگام رنگ کردن مو، موهای‌تان تمیز و قبراق باشند. اگر موهای‌تان نازک است، حتی از نرم کننده هم استفاده نکنید.

 حرارت مو

2- اگرمی‌خواهید رنگ موی‌تان دوام بیشتری داشته باشد، از اسپری مو غافل نشوید.

یک مسواک مخصوص این کار بردارید و با استفاده از آن اسپری مو را روی بخش‌های رنگ شده مو بزنید.

3- آنتی فریز:

یکی از دشمن‌های بزرگ رنگ مو، فر کردن است. موهایی که  به هر طریقی با بهره گیری از وسایل برقی زیبایی فر و مجعد می‌شوند، آسیبی جدی می‌بینند. مهم این است که قبل از استفاده از این وسایل برقی، از سرم نرم کننده مو (آنتی فریز) بهره ببرید تا بدین ترتیب از وارد شدن آسیب به موهای‌تان جلوگیری کنید.

 فر مو

4- حرارت:

متخصصان مو در شرایط و موقعیت‌های متعدد توصیه کرده اند که از وارد کردن حرارت به موها جلوگیری کنیم. وقتی می‌خواهید موهای‌تان را با سشوار خشک کنید، می‌توانید آن را روی دمای گرم بگذارید ولی مراقب باشید که پروسه سشوار کشیدن را با باد سرد به پایان ببرید. این تغییر دما به شما کمک می‌کند تا بتوانید دوام رنگ موهای‌تان را بیشتر کنید.

این‌ها ترفندهایی اساسی است که به شما کمک می‌کنند تا رنگ موی‌تان را برای زمان بیشتری حفظ کنید. همیشه این نکات را در نظر داشته باشید و درعین حال از آرایشگرتان بخواهید تا بهترین محصولات را برای رنگ کردن موهای‌تان به کار ببرد تا بدین ترتیب هم به دوام بیشتر رنگ موهای‌تان کمک کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر