حرف‌هایی از جنس تهدید؛

تاجیک: اسناد نفت در AFC از سرخابی‌ها شفاف‌تر است/ علیه نهادهای مانع نفت افشاگری می‌کنیم

دبیر کمیته واگذاری باشگاه نفت می‌گوید در صورت عدم تایید مجوز حرفه‌ای این باشگاه، درباره برخی مسائل افشاگری خواهد کرد.

تاجیک: اسناد نفت در AFC از سرخابی‌ها شفاف‌تر است/ علیه نهادهای مانع نفت افشاگری می‌کنیم

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نفت تهران، فصل گذشته با قهرمانی در جام حذفی یکی از نمایندگان مستقیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. البته این تیم با اعلام کمیته بدوی صدور مجوزهای حرفه‌ای به دلیل این که نتوانست مجوز حرفه‌ای کسب کند، به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی نمی‌شود و ذوب‌آهن به جای آن‌ها راهی این رقابت‌ها می‌شود. دیروز (دوشنبه) اما مجتبی خورشیدی مربی این تیم عنوان کرد که هنوز حذف آن‌ها از لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است.

بیژن تاجیک نماینده مجمع باشگاه نفت تهران و دبیر کمیته واگذاری باشگاه نفت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عدم صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه، اظهار کرد: شرایط صدور مجوز حرفه‌ای نفت تهران باید با سایر تیم‌ها برابر باشد. اگر مجوز حرفه‌ای تیم فوتبال نفت تهران تایید نشود، ممکن است بر وضعیت سایر تیم‌هایی که مجوز حرفه‌ای گرفتند تاثیر گذار باشد.

او افزود: ما اقدامات لازم را از امروز (سه‌شنبه) کلید زده‌ایم. تیم نفت تهران بهترین وضعیت را نسبت به سایر تیم‌ها دارد. ما علیه تمام نهادهای مسئول که مانع نفت تهران شوند، افشاگری خواهیم کرد. وضعیت اسناد نفت تهران در AFC از سرخابی‌ها شفاف‌تر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر