گزارش مارکا از شرایط بد در مادرید

آمار نشان از افت شدید رئال دارد/ کشتی «زیدان» در حال غرق شدن

رئال مادرید شدیدا در بحران است و بعد از شکست مقابل ویارئال اوضاع برای این تیم بدتر هم شده است. اتفاقات زمان اخراج بنیتس از این تیم در حال تکرار شدن است.

آمار نشان از افت شدید رئال دارد/ کشتی «زیدان» در حال غرق شدن

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از شکست یک بر صفر مقابل تیم فوتبال ویارئال در سانتیاگوبرنابئو، رئال مادرید وارد بحران جدیدی در لیگ اسپانیا شد و آمار و ارقامی وجود دارد که به خوبی نشان می‎دهد این باشگاه بحران‏زده است.

مارکا نوشت هرچند تیم زیدان یک بازی کمتر دارد، اما ممکن است بعد از بازی بارسلونا اختلاف امتیازش با این تیم به عدد 19 برسد. آخرین بار که چنین شرایطی وجود داشت فصل 13-2012 بود که تیم ژوزه مورینیو روزهای بدی داشت و فاصله‏‌اش با غول‎های کاتالانی 18 امتیاز شده بود.

در نیمه اول بازی‎های لیگ اسپانیا قهرمان اروپا در مجموع 22 امتیاز از دست داد، 5 تساوی داشت و 4 شکست. اگر به فصل 17-2016 نگاه کنید سفیدپوشان تنها 21 امتیاز در کل فصل از دست داده بودند. اگر شرایط تیم زیدان تغییر نکند و با همین روند ادامه دهد تا پایان فصل فاجعه‏ای به وجود خواهد آمد.

اگر حتی از همین حالا رئال همه بازی‎هایش را ببرد در پایان فصل امتیازش 93 خواهد شد، مقدار امتیازی که فصل گذشته باعث قهرمانی این تیم شد.

جالب اینجاست رئال مادرید در فصل 16-2015 که رافا بنیتس را روی نیمکت مربی‎گری داشت، در نیم‌فصل اول 37 امتیاز کسب کرده بود که منجر به اخراجش شد، یعنی 5 امتیاز بیشتر از تیم زیدان. در نهایت رئال مادرید در بحران است و اگر زیدان می‎خواهد فصل را در نیمه دوم جدول رده‎بندی به پایان نبرد باید شرایط را تغییر دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر