پروین: ابتدای فصل پیش‌بینی کرده بودم که پرسپولیس قهرمان خواهد شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه قهرمانی زودهنگام پرسپولیس بیان داشت: من از ابتدای فصل هم پیش‌بینی کرده بودم که پرسپولیس امسال هم قهرمان خواهد شد

پروین: ابتدای فصل پیش‌بینی کرده بودم که پرسپولیس قهرمان خواهد شد

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برگزاری دربی 86 اظهار داشت: امیدوارم فردا یک دربی خوب و قشنگ را شاهد باشیم. هر دو تیم در شرایط خیلی خوبی هستند و این بر جذابیت بازی خواهد افزود.

وی ادامه داد: استقلال در چند بازی اخیر شرایط خوبی داشته آنها در آسیا نتایج خیلی خوبی گرفتند پرسپولیس هم در لیگ به نوعی قهرمانی‌اش مسجل شده و احساسم این است که در شرایط فعلی وضعیت پرسپولیس بهتر از استقلال است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه قهرمانی زودهنگام پرسپولیس بیان داشت: من از ابتدای فصل هم پیش‌بینی کرده بودم که پرسپولیس امسال هم قهرمان خواهد شد.

پروین درباره اینکه کدام یک از بازیکنان دو تیم فردا موقع سرنوشت‌ساز خواهند بود، خاطرنشان کرد: بازیکن خارجی استقلال و همچنین امید ابراهیمی و علی علی‌پور از پرسپولیس از بازیکنان تاثیرگذار دو تیم خواهند بود. البته سایر بازیکنان هم شرایط خوبی دارند و پیش‌بینی‌ام این است که بعد از مدت‌ها یک دربی زیبا شاهد خواهیم بود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر