حمیدرضا گرشاسبی:

هواداران با پرسپولیس قهر نبودند/ مشکلی بین مسلمان و برانکو نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران با تیمشان قهر نبودند، اما به خاطر باخت هفته گذشته، از عملکرد بازیکنان ناراحت بودند.

هواداران با پرسپولیس قهر نبودند/ مشکلی بین مسلمان و برانکو نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر الوصل امارات اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و توانستیم با این پیروزی، خاطره تلخ شکست برابر استقلال را به فراموشی بسپاریم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در حد توان دویدند، کاملاً بر بازی مسلط بوده و به پیروزی هم دست پیدا کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارش گفت: مطالبات این دو پرداخت شده و هیچ بدهی به آنها نداشتیم و تنها بدهی را باید به دادگاه کاس پرداخت می‌کردیم که آن هم در حال انجام است.

وی درباره حضور علی‌اکبر طاهری افزود: من ایشان را ندیدم، اما خوشحالم که او هم در ورزشگاه و به تماشای بازی پرسپولیس آمده بود، زیرا آنها هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند و در این شادی شریک شدند.

گرشاسبی در خصوص آشتی هواداران با پرسپولیس تصریح کرد: هواداران با پرسپولیس قهر نبودند که بخواهند آشتی کنند، اما از نتیجه دیدار برابر استقلال ناراضی بودند، ولی امروز با حضورشان در ورزشگاه نشان دادند که به تیمشان علاقه دارند و نمی‌خواهند شکست تیمشان را ببینند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با بازی کردن محسن مسلمان هم گفت: هیچ اختلافی بین مسلمان و برانکو وجود نداشت و شما دیدید که سرمربی ما، مسلمان را به زمین فرستاد و نشان داد که هیچ مشکلی با این بازیکن ندارد.

وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان اظهار داشت: فعلاً تمرکز ما بر روی دیدار هفته آینده است، اما مطمئن باشید هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنان وجود ندارد و آنها با توجه به علاقه‌ای که به پرسپولیس دارند، تیمشان را تنها نخواهند گذاشت.

گرشاسبی در پایان خاطرنشان کرد: هفته آینده باید به امارات سفر کنیم تا دوباره مقابل الوصول قرار بگیریم و بازیکنان با تمرینات خوبی که انجام خواهند داد، برای پیروزی مقابل الوصل به امارات خواهند رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر