صبح امروز؛

سیزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» در خبرگزاری مهر آغاز شد

سیزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «مشارکت عمومی»، به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی صبح امروز(شنبه) در محل خبرگزاری مهر آغاز شد.

سیزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» در خبرگزاری مهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، سیزدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با عنوان «مشارکت عمومی»،  در محل خبرگزاری مهر آغاز شد.

در این برنامه، کارنامه چهل‌ساله «مشارکت عمومی» در حوزه‌های مختلف، از جمله، در حوزه انتخابات، به تعبیری مردم‌سالاری دینی و همچنین نحوه حضور مردم در تظاهرات و راهپیمایی‌ها و دیگر عرصه های حضور مردم، در دوره پیش از انقلاب و پس از انقلاب، بررسی می‌شود.

در این مراسم، چهره‌هایی چون حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه، علیرضا افشار مسئول کارگروه مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جانشین سابق قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح، شهریار زرشناس نویسنده و محقق، محمد شفیعی‌فر استاد دانشگاه تهران، مهدی جمشیدی محقق و نویسنده و سایر تحلیلگران حوزه مردم‌سالاری و مشارکت عمومی سخنرانی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، برنامه شنبه‌های انقلاب که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه بررسی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر