موزه مادام توسو در سنگاپور ؛ دورهمی مشهورترین افراد دنیا

هرگاه نام موزه به میان می آید بعضی ها از دیدار این مکان ها سر باز می زنند و می گویند علاقه ای به تاریخ ندارند و به سفر آمده اند تا خوش گذرانی کنند. نام موزه با تاریخ و وقایع گذشتگان گره خورده است اما امروز کارناوال قصد دارد شما را با موزه ای آشنا کند که حتی کسانی که هیچ علاقه ای به بازدید از موزه ها ندارند مشتاقانه به سوی آن خواهند آمد.

هرگاه نام موزه به میان می آید بعضی ها از دیدار این مکان ها سر باز می زنند و می گویند علاقه ای به تاریخ ندارند و به سفر آمده اند تا خوش گذرانی کنند. نام موزه با تاریخ و وقایع گذشتگان گره خورده است اما امروز کارناوال قصد دارد شما را با موزه ای آشنا کند که حتی کسانی که هیچ علاقه ای به بازدید از موزه ها ندارند مشتاقانه به سوی آن خواهند آمد.

به گردش در موزه ی مادام توسو در سنگاپور خواهیم رفت؛ موزه هایی زنجیره ای که در چند شهر بزرگ شعبه دارند و همه ی آن ها هم بسیار موفق و پرآوازه در حال فعالیت هستند.

سنگاپور کشوری در جنوب شرقی آسیاست که اغلب آن را با سواحل زیبا و باغ های سرسبز و پر گلش می شناسند و شاید کسی تصور نکند در سفر به سنگاپور بازدید از موزه، آن هم موزه ی مادام توسو از محبوب ترین تفریحات است. این موزه در سنگاپور آن قدر مشهور و پر طرفدار شده که از ساعت ها پیش از شروع ساعت کاری آن علاقمندان جلوی درب هایش صف می کشند.

اگر تا به حال چیزی درباره ی موزه های مادام توسو نشنیده اید یا نتوانستید از آن ها دیدن کنید حتما در این سفر همراه کارناوال باشید تا با این موزه بیشتر آشنا شویم و رمز موفقیت آن ها دریابیم.

برای آشنایی با دیگر موزه های شاخص دنیا هم می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید:

موزه مولانا قونیه ؛ آرامگاهی 700 ساله در ترکیه

موزه شکنجه آمستردام ؛ مروری بر حوادث تلخ قرون وسطی

بهترین موزه های استانبول ؛ قسمت اول

موزه قرآن و کتابت تبریز ؛ گنجینه ای ارزشمند در بنای صفویه

موزه مادام توسو
موزه مادام توسو

چرا بازدید از موزه مادام توسو؟


– در این موزه می توانید با افراد مشهور عکس بگیرید.

– این موزه از معروف ترین مکان های دیدنی سنگاپور به حساب می آید.

– گردش در این موزه بسیار هیجان انگیز است.

موزه مادام توسو
موزه مادام توسو

معرفی موزه مادام توسو ؛ Madame Tussauds

مادام توسو نام سری موزه های بسیار مشهور در دنیاست که در سال های اخیر توانسته محبوبیت بسزایی در میان مردمان جهان به دست آورد. مادام توسو در برلین، نیویورک، سنگاپور، هنگ کنگ، شانگهای، واشنگتن دی سی و استانبول و… شعبه دارد و به صورت کلی دارای 13 شعبه می باشد. در این موزه ها مجسمه هایی از افراد مشهور و مهم دنیا به نمایش گذاشته می شود که کاملا شبیه به خود آن ها هستند.

این تندیس ها از موم ساخته شده اند و تلاش زیادی شده تا به افراد مورد نظر شباهت داشته باشند. مهم نیست که این افراد چه کسانی هستند؛ می توانند خواننده، بازیگر، ملکه، پادشاه، سیاستمدار، ورزشکار و… باشند اما بدون استثنا همه ی آن ها در میان مردم چهره هایی شناخته شده می باشند.

علت بازدید زیاد و استقبال مردم از موزه های مادام توسو این است که می توانند با مجسمه های افراد مورد علاقه ی خود عکس بگیرند و از نزدیک با ویژگی های ظاهری آن ها کاملا آشنا شوند. این مجسمه ها آنقدر با ظرافت و دقت ساخته شده اند که حتی خود اشخاص مشهور را هم متعجب می کند. البته نباید فراموش کنیم که در قد و جثه ی برخی از آن ها کمی اغراق و بزرگنمایی شده است.

لازم به ذکر است که همه ی تندیس هایی که در این مرکز وجود دارند افرادی هستند که امروزه زنده اند و یا به تازگی فوت کرده اند و تنها تندیس موسس این موزه ها یعنب مادام توسو است که به 200 سال پیش باز می گردد. دکوراسیون موزه را هم به گونه ای ساخته اند که شبیه به مراسم اسکار، جشنواره بین المللی فیلم هند و جشنواره هایی از این دست باشد و تلاش شده همه ی زرق و برق و تجملات هالیوودی ها نیز در آن رعایت شود.

موزه مادام توسو در لندن

موزه مادام توسو

موزه مادام توسو در واشنگتون

موزه مادام توسو
موزه مادام توسو

علت نام گذاری موزه ؛ داستان زندگی مادام توسو

نام مادام توسو نیز برگرفته از نام فردی به نام ماریا آنا گروس ‌هولتز است. او در حالی چشم به جهان گشود که پدرش آن ها را ترک کرده و مادرش مشغول به خدمتکاری بود. هیچ کس تصور نمی کرد کسی مثل ماریا آینده ی درخشانی داشته باشد زیرا مادر او به سختی شکم خود و دخترش را سیر می کرد. داستان از جایی شروع شد که مادرش به استخدام یک پزشک در آمد به همین دلیل ماریا مجبور بود ساعات زیادی را در مطب پزشک سپری کند. آن پزشک که دکتر فیلیپ کورتیوس نام داشت نقش مهمی در روند زندگی ماریا داشت. او در طول روز تندیس های مومی زیادی می ساخت که با آن ها اعضای بدن انسان را به نمایش در بیاورد به همین دلیل ماریا در طول روز بارها و بارها ساخت این مجسمه های مومی را تماشا می کرد و با همه ی ریزه کاری ها و رنگ های آن ها آشنا می شد.

این جریان ادامه داشت تا دکتر از استراسبورگ به پاریس نقل مکان کرد و ماریا و مادرش را هم به همراه خود برد. او در پاریس به ساخت مجسمه ی افراد مشهور و ثروتمند زمان پرداخت. کار دکتر رونق گرفت و افراد زیادی علاقمند بودند تا تندیس افراد مشهور را که ساخته ی دست این فرد ماهر بود را ببینند، زیرا در آن زمان یعنی قرن هجدهم افراد عامه زیاد خاندان سلطنتی را از نزدیک نمی دیدند. کار دکتر و ماریا که دیگر دستیار او شده بود هر روز سخت تر اما محبوب تر می شد تا این که دکتر درگذشت و ماریا صاحب همه ی مجسمه و تندیس های وی شد. این موضوع آغاز کار موزه های مادام توسو شد. لقب مادام توسو پس از ازدواج ماریا با فردی به نام فرانسوا توسو روی او گذاشته شد.

هم اکنون می توان مجسمه ی مادام توسو را در همه ی شعبه های این موزه در سراسر دنیا مشاهده کرد او پیرزنی با شنل و لباسی سیاه رنگ است. هم اکنون حدود 250 سال از مرگ مادام توسو می گذرد. در ادامه نگاهی می کنیم به شعبه ی مادام توسو در کشور زیبای سنگاپور.

موزه مادام توسو

موزه مادام توسو در سنگاپور

موزه مادام توسو در سنگاپور در جزیره ی سنتوزا (Sentosa)، محبوب ترین جزیره ی این کشور واقع شده است. این مرکز در 25 اکتبر سال 2014 میلادی به عنوان هفتمین شعبه ی آن در آسیا افتتاح شد.

در این شعبه نیز مانند دیگر مرکزهای مادام توسو مجسمه ی مومی بیش از 60 فرد مشهور دنیا نگهداری شده و در معرض دید عموم قرار دارد برای این که با این شخصیت ها و تندیس هایشان در مادام توسوی سنگاپور بیشتر آشنا شویم در ادامه مجسمه ها را به دسته های بزرگ تقسیم کرده ایم و با هم به دیدارشان خواهیم رفت. خوب است بدانید که در وبسایت این موزه درباره ی همه ی اشخاصی که مجسمه ی آن ها در موزه وجود دارد اطلاعات خوب و جالبی درج شده است، مشخصاتی از قبیل جوایز نفیسی که گرفته اند و یا برنامه و مراسم مهمی که در ان شرکت کرده اند.

برای این که درباره ی شخیت های این موزه بیشتر بدانید می توانید روی لینک مقابل کلیک کرده و با سرچ نام مورد نظر درباره ی او مطالعه نمایید: لینک

موزه مادام توسو

با تماشای این ویدئو به موزه مادام توسو در سنگاپور سفر کنید

در حال بارگذاری ویدئو ...

 

شخصیت های مشهور در موزه مادام توسوی سنگاپور

 مهم نیست که قهرمان محبوب شما چهره ای سیاسی است تا بازیگر و ورزشکار، اگر او طرفداران زیادی دارد بدون شک مجسمه اش را در این موزه خواهید یافت. به دلیل ازدیاد تعداد کارکترهای موجود در این موزه آن ها را به چند بخش تقسیم کرده و با آن ها آشنا می شویم:

1- رهبران بزرگ جهان

در این بخش بیش از 10 رهبر مشهور دنیا به نمایش در آمده اند، آن ها عبارت اند از:

1- نارندرا دامورداس مودی (Narendra Damodardas Modi): نخست وزیر هند

2- لی هسین لونگ (Lee Hsien Loong): نخست وزیر کنونی سنگاپور

3- گو چوک تانگ (Goh Chok Tong): سیاست مدار بزرگ سنگاپوری

4-ملکه الیزابت دوم (Elizabeth II): ملکه سلطنتی بریتانیا، کانادا، استرالیا، و نیوزیلند، و رئیس اتحادیه کشورهای مشترک المنافع

5- باراک اوباما (Barack Obama): رئیس جمهور سابق آمرکا

6- لی کوآن یو (Lee Kuan Yew) و همسرش: اولین نخست وزیر سنگاپور

7- احمد سوکارنو (Sukarno): اولین رئیس جمهور اندونزی

8- ماهاتما گاندی (Mohandas Karamchand Gandhi): رهبر سیاسی، مذهبی هند

9- یوسف ایشا (Yusof Ishak): سیاستمدار سنگاپوری

10- استمفورد رافلز (Sir Thomas Stamford Raffles):  سیاستمدار بریتانیایی

11- نِلسون رولیهلاهلا ماندِلا (Nelson Mandela): نخستین رئیس جمهور آفریقای جنوبی

12- مائو تسه تونگ (Mao Tse-tung): سیاست‌مدار انقلابی کمونیست چین

مجسمه ملکه انگلستان

موزه مادام توسو

تصویر سیاستمدار سنگاپوری

موزه مادام توسو

2- بازیگران و اهالی سینما

یکی از محبوب ترین قسمت های موزه ی مادام توسو در سنگاپور بازدید از مجسمه ی بازیگران و افراد مشهور هالیوودی و بزرگ است، در این بخش مجسمه هایی از افرادی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم نگهداری می شود:

1- دنیل کریگ (Daniel Craig): بازیگر هالیوودی که با لقب جیمز باند شهرت دارد

2- تام کروز (Thomas Cruise Mapother IV): هنر پیشه و تهیه کننده ی آمریکایی

3- جانی دپ (Johnny Depp): بازیگر هالیوودی

4- لئوناردو دیکاپریو (Leonardo Wilhelm DiCaprio): بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی

5- آنجلینا جولی (Angelina Jolie): هنرپیشه، کارگردان و سفیر صلح

6- نورما جین مورتنسون (Norma Jeane Mortenson): مشهور به مریلین مونرو که بازیگر، خواننده و مانکن آمریکایی بود.

7- ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (William Bradley “Brad” Pitt): بازیگر و تهیه کننده ی آمریکایی

8- آرنولد آلویس شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger): معروف به ترمیناتور که در این زمینه ها فعال بود، مدل، تهیه‌کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی

9- اپرا وینفری (Oprah Winfrey): تهیه‌کننده، بازیگر، مجری، خیرخواه

10- بروس لی (Bruce Lee): استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های اکشن، فیلسوف، نظریه‌پرداز و بنیانگذار روش رزمی جیت کان دو

11- چان کُونگ سانگ (Jackie Chan): هنرپیشه، کارگردان، تهیه‌کننده،فیلم‌نامه‌نویس، بدل‌کار و خواننده 

12- اندی لاو (Andy Lau): هنرپیشه، تهیه‌کننده، مجری، و خواننده

13- میشل یئو (Michelle Yeoh): بازیگر

14- هوانگ ینگ یانگ (Huang Wenyong): بازیگر، موسیقی دان

15- جک نئو (Jack Neo): بازیگر، مجری، کارگردان

16- زو تی (Zoe Tay): بازیگر و مدل

17- گورمیت سینگ (Gurmit Singh): بازیگر و مجری

18- آمیتاب باچان (Amitabh Bachchan): بازیگر، تهیه کننده، خواننده و مجری

19- شاهرخ خان (Shah Rukh Khan): بازیگر

مجسمه برد پیت و آنجلینا جولی

موزه مادام توسو

تندیس آشواریا

موزه مادام توسو

3- فعالان در زمینه موسیقی

موسیقی عرصه ی خوبی برای کسب شهرت و محبوبیت است و در دنیا چهره هایی با عنوان خواننده، آهنگ ساز و موزیسین به وجود آمده اند که در سراسر دنیا شناخته شده هستند البته باید در نظر داشته باشید که در موزه ی مادام توسو در سنگاپور چهره های محبوب مردمان سنگاپور بیشتر مورد توجه بوده اند، افرادی چون:

1- الویس پرسلی (Elvis Presley): خواننده و هنرپیشه

2- مایکل جکسون (Michael Jackson): خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کنندهٔ موسیقی، رقصنده، طراح رقص و بازیگر

3- بیانسه (Beyoncé): خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه

4-مدونا (Madonna): خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی

5- لیدی گاگا (Lady Gaga): نام اصلی او استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا می باشد و در این زمینه ها فعال است، خوانندگی، ترانه‌سرایی، آهنگ‌سازی و بازیگری

6- کاترین الیزابت «کیتی» هادسن (Katheryn Elizabeth Hudson): ملقب به کیتی پری، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر

7- تیلور سوئیفت (Taylor Swift): خواننده و ترانه سرا

8- ترزا تِنگ (Teresa Teng): خواننده ی پاپ تایوانی

9- جی چو (Jay Chou): هنرپیشه، خواننده و کارگردان تایوانی

10- ریچارد “دیک” لی پنگ بون (Richard “Dick” Lee Peng Boon): خواننده پاپ سنگاپور، آهنگساز، ترانه سرا و نمایشنامه نویس 

11- استفانی سان (Stefanie Sun): خواننده و ترانه سرا

12- جی جی لین (JJ Lin): خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده و بازیگر سنگاپور

13- سر التون هرکیولس جان (Sir Elton Hercules John): خواننده، آهنگساز و پیانیست

14- جاستین بیبر (Justin Bieber): خواننده و ترانه سرا

مجسمه مایکل جکسون

موزه مادام توسو

مجسمه جاستین بیبر

موزه مادام توسو

کاترین الیزابت «کیتی» هادسن

موزه مادام توسو در سنگاپور

4- ورزشکاران

اهالی ورزش هم طرفداران زیادی دارند، امروزه برخی از فوتبالیست ها در سطح جهانی صاحب محبوبیت هستند حتی برخی از آن ها با این که چند سال از فعالیتشان می گرد اما هنوز هم در دنیا بین مردم خوش نام و خاطره برانگیز هستند. در موزه ی مادام توسوی سنگاپور هم ورزشکاران از یاد نرفته اند و تندیس هایی از آن ها نیز در موزه قرار داده اند. مجسمه های مومین افرادی که در ادامه از آن ها نام می بریم را در این موزه می توانید مشاهده نمایید:

1- دیوید رابرت جوزف بکهام (David Beckham): فوتبالیست بریتانیایی

2- فنگ تیانوی (Feng Tianwei): قهرمان تنیس روی میز سنگاپوری

3- لوئیز کارل دیویدسون همیلتون (Lewis Carl Davidson Hamilton): راننده ی فرمول یک

4- محمد علی کلی (Muhammad Ali): وزنه بردار

5- کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro): بازیکن فوتبال

6- سباستین فتل (Sebastian Vettel): راننده ی فرمول یک

7- سرینا جیمکا ویلیامز (Serena Jameka Williams): تنیسور

8- تایگر وودز (Tiger Woods): گلف باز

9- یائو مینگ (Yao Ming): بسکتبالیست چینی

تندیس بروسلی

موزه مادام توسو

تندیس فوتبالیست سنگاپوری

موزه مادام توسو

5- شخصیت های داستانی

چندسالی است که به دلیل گسترش رسانه های جمعی و پیشرفت فیلم سازی شخصیت های داستانی در میان ملت های گوناگون بیشتر شناخته شده اند. در موزه ی مدام توسو قسمتی هم به نمایش این کارکترهای داستانی اختصاص داده شده است که البته تنها 2 مجسمه در ان وجود دارند که آن ها هم کسی نیستند جز:

1- ای‌تی (E.T. the Extra-Terrestrial): شخصیت های تخیلی فیلم فرازمینی ای تی

2- اسپایدرمن (Spider-Man): مرد عنکبوتی

تندیس مرد عنکبوتی

موزه مادام توسو

تندیس شخصیت های خیالی ای تی

موزه مادام توسو

6- تندیس موسس، مادام توسو

همانگونه که قبل تر اشاره کردیم تندیس مادام توسو در تمام شعبه های این موزه وجود دارد و مطمئنا مجسمه ی این بانوی هنرمند را در موزه ی سنگاپور هم مشاهده خواهید کرد. مجسمه ی او در حالی به تصویر کشده شده که مادام در سن 85 سالگی به سر می برده و چهره ای رنجور دارد.

موزه مادام توسو در سنگاپور

تفریح در موزه مادام توسو

بدون شک عکاسی و فیلم برداری از این موزه محبوب ترین تفریح است و افرادی که به این مکان مراجعه می کنند، می آیند که در کنار مجسمه های شخصیت های محبوبشان، تصویری را برای خود ثبت کنند. اما علاوه بر ثبت لحظات خوش تفریح دیگری نیز در اینجا وجود دارد. بازدیدکنندگان می توانند در محیط اطراف این موزه قدم بزنند.

محوطه ی موزه ی مادام توسو در سنگاپور بسیار دیدنی و خاص پر از گل های سوسن، یاس، رز و … است که عطر دیوانه کننده ی آن ها، هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند.

همچنین می توانید تنگه ی سنگاپور و آب های زلالش را از نزدیک مشاهده کرده و از مناظر فوق العاده اش لذت ببرید و اگر علاقمند باشید در آن قایق سواری را هم تجربه کنید.

موزه مادام توسو

دیگر امکانات موزه مادام توسو 

جالب اینجاست که در موزه ی مادام توسو می توانید جشن های خانوادگی یا تولد نیز برپا کنید این مجموعه فضایی به مساحت 1000 فوت مربع (92٫903 متر مربع) را در اختیار شما می گذارد تا مراسم خود را در آن برگزار کنید.

هزینه ی برپایی مراسم بنابر تعداد مهمان ها و امکاناتی که انتخاب می کنید می تواند بسیار متفاوت باشد، برای اطلاع از این هزینه ها می توانید از لینک رو به رو دیدن نمایید و با مسئولین موزه در تماس باشید: لینک

موزه مادام توسو

اطلاعات بازدید

در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که پیش از بازدید از این موزه ی حیرت انگیز باید بدانید:

بلیط:

شما برای بازدید از این موزه یک بلیط تهیه می کنید اما با آن می توانید سه تجربه ی مختلف را به دست آورید، قدم زدن بر روی فرش قرمز کنار مجسمه ی سوپراستارها، استشمام عطر بهترین گل های موجود در شهر و قایق سواری در تنگه ی سنگاپور.

هزینه بلیط:

بلیط آنلاین برای ساکنان سنگاپور: 15 دلار (حدود 60 هزار تومان)

بلیط آنلاین برای افراد غیر بومی: 19 دلار (حدود 76 هزار تومان)

بلیط حضوری برای بزرگسالان (افراد بیش از 13 سال) 29 دلار (حدود 116 هزار تومان)

بلیط حضوری برای افراد زیر 13 سال: 19 دلار (حدود 76 هزار تومان)

*توجه داشته باشید که بلیط های آنلاین پس از دو ساعت منقضی می شود و اگر این بلیط ها را تهیه نمایید تنها دو ساعت فرصت دارید خود را به موزه برسانید.

* نکته ی دیگر این که قایق سواری که روی بلیط هزینه اش حساب می شود تنها 3 دقیقه طول می کشد.

*نوجانان کمتر از 12 سال باید با یک بزرگسال از موزه دیدن نمایند.

زمان بازید:

10 صبح تا 6 بعد از ظهر

شنبه و یکسنبه: از 10 صبح تا 7:30

توجه داشته باشید که ممکن است در فصول مختلف کمی ساعت بازدید از این موزه تغییر کند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه از لینک روبه رو دیدن کرده و از ساعت بازدید در زمان مورد نظرتان اطمینان یابید: لینک

*کالاسکه ی نوزاد اجازه ی ورود به موزه را ندارند زیرا موم های موجود در این موزه می تواند برای نوزاد و کودکان زیر 5 سال مضر باشد.

* بیش از دو صندلی چرخدار در هر قایق مجاز نمی باشد.

*موم هایی که مجسمه ها را با آن ها ساخته اند بسیار حساسیت زا هستند و پیشنهاد می شود خانم های باردار، افرادی که حاسیست های پوستی دارند، یا فشار خون و غلظت خون دارند و یا بیماری هایی از این دست به موزه مراجعه نکنند.

مادام توسو سنگاپور

دسترسی

اغلب گردشگران به همراه تورهای گردشگری از این موزه دیدن می کنند اما اگر علاقمند باشید می توانید به کمک وسایل نقلیه ی عمومی نیز به این موزه برسید که در اینجا چگونگی استفاده از این وسایل را با هم مرور می کنیم:

با تله کابین :

برای سوار شدن بر این ماشین های کابلی باید به ایستگاه برج های دو قلوی هاربر فرانت بروید از رو به رو این برج ها تله کابین به مقصد جزیره ی سنتوزا (Sentosa) وجود دارد و می توانید به راحتی به موزه ی مادام توسو بروید.

با قطار سریع السیر:

برای سوار شدن بر این قطارهای سریع السیر به مرکز خرید ویوی سیتی (VivoCity) که مرکز تجاری بسیار معروفی است بروید از رو به روی این مرکز خرید منوریل ی قطار سریع السیر برای جزیره ی سنتوزا وجود دارد. پس از رسیدن به این جزیره باید در ایستگاه ایمبیاه (Imbiah) پیاده شده و به میدان مرلیون (Merlion Plaza) بروید در آنجا پله برقی هایی را مشاهده خواهید کرد که شما را به سوی فرش قرمز ورودی موزه ی مادام توسو می برد.

با تاکسی:

در جاده ی اصلی ایمبیا باید سوار تاکسی شده و مسیر مستقیم را ادامه دهید تا فرش قرمز موزه ی مادام توسو را مشاهده کنید.

با اتومبیل شخصی:

برای رفتن به این موزه با اتومبیل شخصی باید به جزیره ی سنتوزا و به ایمبیا بروید. در ایمبیا پارکینگ برای پارک خودروتان در دسترس است و پس از خروج از پارکینگ هم با دنبال کردن تابلوهای راهنما به راحتی می توانید به موزه ی مادام توسو برسید.

آدرس: سنگاپور، چهل کیلومتری جاده ی ایمبیا.

.Address: 40 Imbiah Rd, Singapore 099700

موزه مادام توسو را در نقشه کارناوال بیابید

موزه مادام توسو در سنگاپور

 

دیدنی های اطراف موزه مادام توسو

شاید در نظر داشته باشید که پیش یا پس از بازدیدتان از موزه مادام توسو از مکان های دیگری نیز دیدن کنید، با هم بهترین مکان های دیدنی نزدیک به موزه مادام توسوی سنگاپور را بررسی می کنیم:

– استودیو یونیورسال (Universal Studios)

– برج آسمان ببر (Tiger Sky Tower)

– پل شناور ساحل سیلیوسو (Floating Bridge at Siloso Beach)

– آکواریوم (S.E.A. Aquarium)

پل شناور ساحل سیلیوسو

پل شناور ساحل سیلیوسو

برج آسمان ببر

برج آسمان ببر

توصیه کارناوال

بیشتر کسانی که سنگاپور را برای تفریح و سفر انتخاب می کنند ترجیح می دهند زمان خود را در بندرگاه ها، سواحل، باغ ها،مراکز خرید و یا برج های این کشور سپری کنند و تعداد زیادی از آن ها از وجود موزه ی مادام توسو در این کشور خبر ندارند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این مزه را از دست ندهید زیرا در میان هزاران تفریح موجود در این کشور می تواند تجربه ای متفاوت برای شما باشد.

همچنین توصیه می کنیم حداقل 2 ساعت پیش از ورود بلیط خود را تهیه کنید که با مشکلی رو به رو نشده و معطل نشوید.

موزه مادام توسو

سخن آخر

آیا تا به حال از شعب مادام توسو دیدن کرده اید؟

از نظر شما این موزه می تواند برای سرگرمی جالب باشد؟

از نظر شما ممکن است چنین موزه ای در ایران هم موفق باشد؟

منتظر نظرات و دیدگاه های شما هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر