روش های ایمپلنت و کاشت دندان

ایمپلنت در واقع جایگزینی برای ریشه های دندان می باشد که یک  پایه قوی درون لثه قرار می گیرد و دندان روی آن سوار میشود.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت در واقع جایگزینی برای ریشه های دندان می باشد که یک  پایه قوی درون لثه قرار می گیرد و دندان روی آن سوار میشود.این سبک از کاشت نوع دائمی است که با دندان های شما سازگاری دارد. قطعا مراجعه به یک دندانپزشکی خوب در تهران خیلی می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

پایه ایمپلنت از جنس نوعی فلز سخت میباشد که درون فک شما پیچ می شود و دندان روی آن قرار میگیرد.

دندانپزشکی دکتر محبی : دندانپزشکی در پاسداران

ایمپلنت دندانی چگونه انجام می شود؟

مرحله اول:

هنگام انجام این مرحله قسمتی از لثه که روی استخوان بخش مورد نظر قرارگرفته برش داده می‌شود بعد از کنار زدن لثه باید استخوانی که قرار است پایه فلزی ایمپلنت در آن قرار بگیرد نمایان شود.

مرحله دوم:

در این مرحله باید سایز دریل که قرار است جای ایمپلنت را بتراشد را انتخاب کرد که با توجه به فک شما و دندان مورد نظر انتخاب میشود.

مرحله سوم:

پس از انتخاب سایز مناسب بایستی محل اصلی قرار گرفتن ایمپلنت مشخص شود در این مرحله باید احتیاط کرد تا حتما موازی دندان های دیگر قرار گیر هم حفره در سایز مناسب ایجاد شود که این مورد از جمله موارد تخصصی پزشکی می باشد.

مرحله چهارم:

بعد قرار گرفتن پایه ایمپلنت درون فک و لثه بیمار پیج سرپوش مانع از بازماندن دهانه‌ی حفره می شود و از ورود مواد اضافی به داخل آن جلوگیری میکند.

مرحله نهایی:

ودر انتها لثه بخیه زده میشود که پس از مدتی با تشخص پزشک با برش مجدد لثه و باز کردن پیج سرپوش از هیلینگ استفاده میشود. هیلینگ همان فرم دهنده‌ی لثه به‌صورت گلدانی می باشد.

دندانپزشکی در نیاوران

دندانپزشکی در نیاوران

ارائه خدمات دندانپزشکی در نیاوران توسط کلینیک دندانپزشکی دکتر میثم محبی

خدمات اولیه کلینیک شامل موارد زیر میباشد:

⦁ ویزیت اولیه و دادن مشاوره های ضروری به بیماران

⦁ دادن آرامش به بیماران قبل از آغاز کار از جمله در مورد کودکان و افرادی که می ترسند.

⦁ استفاده از روشهای مناسب برای کنترل و کاهش درد بیمار

⦁ عکس برداری در صورت ضرورت

⦁ درمان‌های دندانپزشکی از جمله جرم‌گیری، پر کردن، کشیدن و گذاشتن دندان‌های مصنوعی و روکش و بریج کردن (پل گذاشتن) و غیره

کامپوزیت دندان 

کامپوزیت دندان در حقیقت ماده نسبتا محکمی است که به منظور اصلاح رنگ و یا فرم بر روی دندان ها جای میگیرد. کامپوزیت دندان دارای ماندگاری بسیاری بوده و قابلیت ترمیم مجدد را نیز دارد. زیبایی دندانها از جمله مواردی است که به سبب ایجاد اعتماد به نفس در شخص باید مورد توجه قرار گیرد. نمود زیبایی دندانها به واسطه لبخند زدن آشکار می شود. لبخند خود عاملی مهم برای تاثیرگذاری در مخاطبین قلمداد می شود. استفاده از کامپوزیت دندان میتواند اعتماد به نفس افراد را در زمان وجود آسیب در دندان ها به سبب رفع نگرانی های ظاهری افزایش خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر