معاون استاندار:

اقدامات یزد در جهت کاهش آمار طلاق موفق بوده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با همکاری شورای فرهنگ عمومی موفقیت‌های مطلوبی را در راستای کاهش طلاق داشته‌ایم .

اقدامات یزد در جهت کاهش آمار طلاق موفق بوده است

به گزارش ایسنا، «محمدعلی طالبی» در دومین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان با بیان این که استان یزد از قدیم شاخص خوبی در تحکیم خانواده بوده است،‌اظهار کرد: ذهنیتی که در خصوص رشد طلاق استان نسبت به کشور ایجاد شده تعبیری اشتباه از یک رشد مقطعی طلاق است.

وی با بیان این که می‌توانیم با برنامه‌ریزی شاهد کاهش طلاق در استان باشی، افزود: اهمیت کتاب‌خوانی باگذشت هزاران سال از دوران اندیشه ورزی انسان از بین نرفته و جایگاه خود را حفظ کرده است .

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: گسترش فضای مجازی هم نتوانسته و نمی‌تواند از اهمیت کتاب‌خوانی بکاهد و چراکه وجود کتاب ضرورت دارد .

طالبی تصریح کرد: مطالعه غیر منسجم و مقطعی در شبکه‌های اجتماعی آسیب و سردرگمی خاصی دارد به ‌طوری‌که نیاز است با کتاب‌خوانی سیر تکامل مطالعه کامل شود .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برخی محرومیت‌ها و اتفاقات مانند وجود تروریسم در منطقه ارتباط مستقیم بافرهنگ و مطالعه و آگاهی مردم دارد لذا هر کاری که در جهت ارتقای سطح کتاب‌خوانی، در جهت ارتقای سطح سواد و فرهنگ است .

وی در پایان با اشاره به جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان یزد گفت: این جشنواره باید به بهترین نحو اجرا و مردم را جذب کند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر