انتقاد رئیس ستاد پزشکیان از بیانیه قالیباف: نمی گذارم به معنای گردن کلفتی است/سابقه اجرایی‌اش سعید جلیلی صفر است

رئیس ستاد پزشکیان گفت: آقای جلیلی سابقه اجرایی‌اش صفر است اما در کارشکنی سابقه اش درخشان است.  اف ای تی اف که نگذاشتند در کشور اجرا شود یکی عوامل عمده اش جلیلی ست؛ قطعنامه هایی که علیه ایران صادر شد یک پایش جلیلی است.

انتقاد رئیس ستاد پزشکیان از بیانیه قالیباف: نمی گذارم به معنای گردن کلفتی است/سابقه اجرایی‌اش سعید جلیلی صفر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند ساعت بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در دور اول و راهیابی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات، علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نشست خبری در خبرگزاری ایرنا برگزار کرد.

اهم اظهارات رئیس ستاد پزشکیان را به نقل از خبرگزاری ها و سایت ها بخوانید؛

*{ در پاسخ به سؤالی در خصوص بیانیه قالیباف در حمایت از جلیلی و اینکه در این بیانیه آمده است نگذاریم اصلاح‌طلبان بر سر کار بیایند}: این راه و رسم اداره کشور نیست. وقتی مردم‌ حق انتخاب دارند، تو یک رأی هستی. نمی‌گذارم، به معنای گردن کلفتی و توهین به مردم‌ است.

*اصلاحات جرمش چیست؟! اصلاحات با افتخار از دولت‌ آقای خاتمی شروع شد و هشت سال بهترین دولت‌ بعد از انقلاب است نظر اقتصادی و سیاسی بود. اینها می‌ترسند اصلاح‌طلبان پاکدستی و پاکدامنی را بیاورند.

*دولت‌ روحانی آبرومندانه برجامی تهیه کرد که برد - برد بود. شما با نامردی برجام را در چاه انداختید تا بگویید مقصر روحانی است. شما نمی‌توانید برجام را برگردانید و جرأت و جسارت مذاکره با خارجی‌ها را ندارید. به چه حقی منافع ملی ایران را له می‌کنید تا در قدرت‌ بمانید.

*اگر می خواهیم آینده کشورمان را تعیین کنیم باید به تشریح عملکرد دو نامزد اقدام کنیم که مردم بدانند به چه کسی رای میدهند؛ 20 سال دیگر براساس رای امروز چه اتفاقی خواهد افتاد.

*آقای جلیلی سابقه اجرایی‌اش صفر است اما در کارشکنی سابقه اش درخشان است. اف ای تی اف که نگذاشتند در کشور اجرا شود یکی عوامل عمده اش جلیلی ست؛ قطعنامه هایی که علیه ایران صادر شد یک پایش جلیلی است.

*آقای پزشکیان یک عنصر کاملا اجرایی است.

این خبردرحال تکمیل است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان