بارسلونا؛ اجازه دهید به خانه برگردیم!

بارسلونا امیدوار است که تا دسامبر به ورزشگاه نوکمپ بازگردد و با اجازه یوفا بتواند بازی‌های خانگی مهم فصل آینده را در خانه همیشگی خود برگزار کند.

بارسلونا؛ اجازه دهید به خانه برگردیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدتهاست که ورزشگاه خاطره‌انگیز نوکمپ تحت بازسازی است و با پیشرفت کار، انتظار می‌رود که بارسا بتواند تولد 125 سالگی خود را با بازگشت به خانه واقعی خود، یعنی نوکمپ، در دسامبر 2024 جشن بگیرد. آنها از ابتدای فصل گذشته در ورزشگاه المپیک مونتجویک بازی می‌کردند و این امر منجر به از دست دادن درآمد قابل توجهی شد، به همین دلیل روسای باشگاه به شدت مشتاق هستند که هر چه زودتر به خانه بازگردند.

هدف بارسلونا این است که تمام بازی‌ها از ماه دسامبر در اسپاتیفای نوکمپ برگزار شوند اما آنها باید حداقل یک بازی بعد از این تاریخ در ورزشگاه المپیک برگزار کنند: آخرین بازی خانگی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان اروپا 2024-2025. مقررات یوفا به یک تیم اجازه نمی‌دهد که ورزشگاه را در این مرحله تغییر دهد. در آیین‌نامه لیگ قهرمانان آمده است: «در مرحله گروهی، یک باشگاه باید تمام مسابقات خود را در یک ورزشگاه انجام دهد. علاوه بر این، برای تغییر ورزشگاه بین مسابقات مقدماتی و مرحله گروهی باید از قبل با یوفا توافق شود.»

بارسلونا امیدوار است که از سوی یوفا معافیت دریافت کند و همانطور که توت‌ کاستا از رادیو کاتالونیا گزارش داد، آنها در حال مذاکره با هیئت حاکمه فوتبال اروپا هستند. اگر نتوانند از یوفا معافیت بگیرند باید برای یک بازی در روزهای 21/22 یا 29 ژانویه، به استادیوم المپیک بروند.

بلوگرانا معتقد است که پس از بازگشت به اسپاتیفای نوکمپ، بازگشت به مونتجویک برای انجام تنها یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا منطقی نخواهد بود. حضور در اسپاتیفای نوکمپ باعث می‌شود که طرفداران بیشتری به ورزشگاه بیایند که این موضوع درآمد باشگاه را نیز بالاتر می‌برد. آنها همچنان برای توافق با یوفا در حال مذاکره هستند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان