مرد سال آسیا به لیگ ایران می‌آید

مسلم اولادقباد پس از دو فصل تیم فوتسال مایورکا پالما را ترک می‌کند و به ایران بازخواهد گشت. باشگاه اسپانیایی پیشنهاد گهرزمین سیرجان برای انتقال مرد سال آسیا را پذیرفته است.

مرد سال آسیا به لیگ ایران می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که معامله انجام شده است و اولادقباد رسما بازیکن گهرزمین سیرجان به شمار می‌رود، باشگاه مایورکا پالما اسپانیا قهرمان اروپا اعلام کرد که ستاره ایرانی آن‌ها را ترک می‌کند و پس از دو فصل به لیگ باشگاهی کشورش (ایران) باز می‌گردد. اولادقباد دوران موفقیت آمیزش طی دو سال حضور در پالما با سه عنوان قهرمانی را پایان داد. این بازیکن پیش از اتمام فصل لالیگا به مدیران اعلام کرده بود که قصد دارد به ایران بازگردد و باشگاه اسپانیایی به رغم اینکه برای پروژه فصل آینده روی مسلم حساب می‌کرد، درخواست او را پذیرفت تا با تیم سیرجانی مسیر حرفه‌ای را ادامه دهد.

به گزارش ورزش سه، اولادقباد دو فصل پیش از کراپ الوند به مایورکا پالما پیوست و با اولین تجربه خود در خارج از ایران به افتخارات بزرگی چنگ زد و دو بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را تجربه کرد که بدون مکث برای هر بازیکنی چنین دستاوردی رؤیایی است. او همچنین در پالما و با درخشش در جام ملت‌های آسیا به عنوان مرد سال آسیا 2023 شناخته شد.

باشگاه اسپانیایی همچنین اعلام کرد که برای او (مسلم اولادقباد) در این مرحله جدید در ایران آرزوی موفقیت می‌کند و از تلاش‌های زیادی که در مدت حضورش در مایورکا انجام داد تشکر می‌کند.

مایورکا پالما، پیش از اولاد قباد با جدایی آقاپور نیز موافقت کرده بود و همچنین اعتقاد دارد که تصمیم حسین طیبی برای ترک این باشگاه باعث شده تا آن‌ها در بازار نقل و انتقالاتی تکاپو داشته باشند و برای رقابت‌های فصل آینده تجدید قوا کنند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر