هوای اصفهان و کاشان قرمز شد

شاخص کیفی هوای شهرهای اصفهان و کاشان امروز (سه‌شنبه) در شرایط آلوده برای عموم شهروندان قرار دارد.

هوای اصفهان و کاشان قرمز شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان منتهی به ساعت 10 صبح امروز به ترتیب با 154 (AQI) و 170 (AQI) در وضعیت قرمز قرار گرفت.

این شاخص در ایستگاه‌ پروین کلانشهر اصفهان وضعیت بنفش و بسیار ناسالم و در ایستگاه‌های انقلاب، پروین، 25 آبان، احمدآباد، خرازی، دانشگاه صنعتی، رهنان، سپاهانشهر، کردآباد، کاوه و ولدان شرایط ناسالم برای عموم را نشان می‌دهد.

شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های میرزا طاهر، ‌پارک زمزم، زینبیه، فرشادی و فیض در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین کیفیت هوا در شهرهای زرین‌شهر، شاهین شهر و مبارکه در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد اما ایستگاه‌های نجف‌آباد، سگزی و قهجاورستان شرایط آلوده برای عموم را نشان می‌دهد.

اصفهان در ماه تیر امسال در روزهای دهم و چهارم هوای آلوده برای عموم، 6 روز ناسالم برای گروه‌های حساس و سه روز هوای قابل قبول را تجربه کرده است.

میانگین شاخص کیفی هوا در این کلانشهر از ابتدای امسال تا 11 تیر در 10 روز پاک، 77 روز سالم، 13 روز ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز ناسالم برای عموم بوده است.

کیفیت هوا از صفر تا 50 هوای پاک، 51 تا 100 هوای سالم، 101 تا 150 ناسالم برای گروه‌های حساس، 151 تا 200 ناسالم برای عموم، 201 تا 300 بسیار ناسالم و 301 تا 500 خطرناک را نشان می‌دهد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر