روایتی از سخنان دبیر کل حزب‌ الله لبنان به سید محمد خاتمی در آخرین دیدارشان/استقبال از رئیس جمهوری وقت ایران در لبنان چگونه بود؟

سفیر اسبق ایران در لبنان از آخرین دیدار رئیس دولت اصلاحات با سید حسن نصرالله در تهران می‌گوید.

روایتی از سخنان دبیر کل حزب‌ الله لبنان به سید محمد خاتمی در آخرین دیدارشان/استقبال از رئیس جمهوری وقت ایران در لبنان چگونه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی سبحانی سفیر اسبق ایران در لبنان روایتی از آخرین دیدار محمد خاتمی در قامت رئیس‌جمهوری ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مطرح کرد.

او در گفت‌وگو با جماران گفت: روزی که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان برای خداحافظی با آقای خاتمی به تهران آمد چه در دیدار با ایشان و چه در دیدار با رهبری سخنان قابل توجهی را درباره وضعیت رابطه جمهوری اسلامی ایران با حزب الله لبنان در آن هشت سال گفت.

سفیر اسبق ایران در لبنان ادامه داد: من در آن جلسه حضور داشتم. سید حسن نصرالله خطاب به رئیس‌جمهوری وقت ایران گفت، «ابتدا که شما به عنوان رئیس‌جمهوری ایران انتخاب شدید پرسش‌ها و شاید ابهام‌هایی برای ما ایجاد شده بود، اما اکنون که هشت سال از رابطه ما با دولت شما می‌گذرد می‌توانم بگویم که در دولت شما بسیار بیش از توقعی که داشتیم از این رابطه بهره برده‌ایم و مورد حمایت قرار گرفتیم.

سبحانی همچنین به سفر خاتمی به لبنان نیز اشاره کرد و گفت: در جریان سفر سید محمد خاتمی به لبنان 18 طایفه لبنانی در حالی که پرچم‌های خود را حمل می‌کردند استقبال بی‌نظیری را از رئیس‌جمهوری وقت ایران به عمل آوردند.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان