قلعه‌نویی دوست داشت لیگ چه زمانی آغاز شود؟

امیر قلعه‌نویی میگوید این تعداد جابجایی در تیمهای لیگ برتری ممکن است کیفیت بازیها را کاهش دهد.

قلعه‌نویی دوست داشت لیگ چه زمانی آغاز شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی صحبتهایش را با تسلیت به شاهرخ و شاهین بیانی بابت درگذشت مادرشان، آغاز کرد و سپس گفت: ما مترصد این هستیم صندوقی را ایجاد کنیم و نامه را زدیم و آقای تاج موافقت کردند که یک درصدی از هر قراردادی که در سازمان لیگ بسته می‌شود، جمع شود و هر پیشکسوتی که مشکلی داشت، از آنجا برداشته شود.

وی افزود: پیشکسوتان ما از هر نظر بزرگان ما هستند و تنها چیزی که نیاز دارند مسائل عاطفی و محبتی است. امیدوارم در درجه اول به این موضوع و در درجه دوم به مسائل معیشت آنها رسیدگی کنند.

او در مورد شروع لیگ برتر اظهار داشت: درخواست خود ما بود که لیگ سریعتر آغاز شود و ما نامه زدیم 25 مرداد آغاز شود. ما همیشه دنبال این هستیم لیگ پویا داشته باشیم چون در این شرایط بازیکنان تیم ملی هم آماده‌تر خواهند بود. امیدوارم لیگ امسال با این حجم جابجایی، افت نکند.

قلعه‌نویی ادامه داد: این موضوع در نهایت لطمه به تیم ملی می‌زند. مرحله سوم مقدماتی جام جهانی است و همه باید کمک کنند تا حضور خوبی در جام جهانی داشته باشیم.  جابجایی‌ها شاید برای ما دغدغه به وجود بیاورد و امیدوارم تیم ملی لطمه نخورد.

او در پایان گفت: ما دو استادیوم را معرفی کردیم یکی آزادی و دیگری نقش جهان است.  من قصد دارم بازی سپاهان و شباب الاهلی را بروم ببینم و از امکانات آنجا بازدید کنیم. جا دارد از آقای ساکت و مسئولان سپاهان تشکر کنیم چون آنجا باید زحمت بکشند.  باید برویم کیفیت چمن را هم ببینیم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان