امام جمعه شیراز: رسانه ابزار جنگ ترکیبی دشمن است/ امام جمعه اصفهان: ملت طاقت انحراف برخی مسوولان از خط انقلاب را ندارند

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: جنایات رژیم صهیونیستی از روی استیصال و سردرگمی است.

امام جمعه شیراز: رسانه ابزار جنگ ترکیبی دشمن است/ امام جمعه اصفهان: ملت طاقت انحراف برخی مسوولان از خط انقلاب را ندارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج گفت: در روزهای اخیر چند جنایت بزرگ از سوی اسراییل غاصب انجام شده که در عراق ، لبنان و تهران شاهد آن بودیم؛ در ایران شهید اسماعیل هنیه و محافظ ایشان را که مهمان ما بودند به شهادت رساند و دل مردم آزاده را جریحه دار کرد اما مردم غیور نیز به نحو احسن مهمان نوازی داشتند و این شهید عزیز رابا تشییع باشکوه بدرقه کردند .

امام جمعه کرج ادامه داد: یاوه گویان و منافقان به دنبال اختلاف شعیه و سنی در جریان این ترور کوربودند و حتی دشمنان محور مقاومت دیدند که هرگز توان ایجاد اختلاف را ندارند اما وقتی که رهبر معظم انقلاب شخصا بر پیکر مطهر این شهید نماز خواندند پیام های فراوانی به جهان مخابره شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: از آحاد مردم و شرکت کنندگان درمراسم تشییع « شهید اسماعیل هنیه » قدردانی می شود و همه این حرکات اسراییل حاکی از آن است که همه چیز را از دست داده است .

وی بیان کرد: امروز همه شاهد آن هستند که اسرائیل غاصب وجهه جهانی خود را از دست داده و با نفس مصنوعی آمریکا زنده است؛ بنابراین پشت پرده این جنایات آمریکا است و شعار هرهفته ما مرگ برآمریکا است .

امام جمعه کرج با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در آغاز کار دکتر پزشکیان در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان شاید خواستند برای روز اول کاری رییس جمهور کشورمان چالش ایجاد کنند یا هشداری بدهند؛ بحمدالله ایشان پاسخ محکم و به موقعی دادند که جای خوشحالی است .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به مراسم تنفیذ رییس جمهور توسط رهبر معظم انقلاب گفت: حل مسایل کشور بدون همکاری مردم و مسوولان امکان پذیرنیست .

حسینی همدانی افزود: باید همه وارد میدان شویم و به رییس جمهور کمک کنیم ؛ موقعیتی برای مجلس و دولت است تا هر 2 با اجرای برنامه هفتم توسعه شروع به کار کنند بنابراین بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر دقت و عمل به این برنامه توجه شود .

امام جمعه کرج گفت: هیچ سالی مجلس و دولت با شروع برنامه توسعه همراه نبوده بنابراین براساس برنامه هفتم توسعه حرکت شود؛ دولت و ملت ملتزم به برنامه هفتم توسعه هستند که برطرف کننده مشکلات کشور است و راجع به مسایل جاری کشوری و آنچه پیش می آید جای انتقاد سازنده همیشه هست.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: امروز در سراسر دنیا هسته هایی برعلیه صهیونیست ها شکل گرفته تا اسراییل را حذف کنند، امروز صدای خرد شدن استخوان های اسراییل به گوش می رسد و شعار مرگ براسراییل تا نابودی کامل آن ادامه دارد .

امام جمعه شیراز: برای تحقق برنامه هفتم توسعه باید جهادی عمل کرد

همچنین بنابر روایت ایرنا، لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار کرد: اگر می‌خواهیم بر یک برنامه متمرکز باشیم تا دولت و ملت بدانند چگونه باید عمل کنند، برنامه هفتم توسعه ملاک خوبی است.

وی افزود: در گذشته یک نوع جنگ یعنی تقابل با اسلحه وجود داشته، اما نظریه پردازان غربی در چند دهه اخیر به این نتیجه رسیده‌اند که اسلحه کشیدن دربرابر ملت ها همیشه موفق نیست و باید در جنگ ترکیبی از هر ابزاری برای سرکوب و عقب نگه داشتن استفاده کرد؛ امروز دشمن دندان تیز کرده و ایران خواه ناخواه درگیر جنگ ترکیبی است.

امام جمعه شیراز با اشاره به آیه ششم سوره مبارکه انفال، ادامه داد: این جنگ در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و شناختی رخ داده و ما نیز برای دفاع در این جنگ همین دستور را داریم که هر چه باعث قوت و قدرت شود آماده می کنیم.

دژکام با اشاره به سخنانان رهبر معظم انقلاب مبنی براستفاده دشمن از رسانه، گفت: رسانه ابزار جنگ ترکیبی دشمن است و از عامل فرهنگی استفاده می کند تا هویت ما را مخدوش کند؛ اینکه فرد خود را ایرانی بداند و جسارت به ایران و اسلام را جسارت به خود بداند، به معنای هویت داشتن است، دشمن می‌کوشد این هویت در نسل جدید ایرانی شکل نگیرد تا از جسارت و بی احترامی به کشور و قرآن ناراحت نشود.

دژکام اضافه کرد: دشمن از عامل امنیتی نیز استفاده می‌کند که ترور اسماعیل هنیه در تهران، جنبه ای از این امر بود، از نفوذ نیز استفاده می کند.

وی عنوان کرد: استفاده از تحریم اقتصادی بعد دیگری از جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی است برای فلج کردن آن است و امروز 6 سال از روزی که رئیس جمهور آمریکا این هدف را بیان کرد می‌گذرد و اینگونه نشده است.

نماینده ولی فقیه در فارس اطهار کرد: ما باید برای مقابله با چنین جنگ ترکیبی نقشه داشته باشیم و در برنامه هفتم نگاه به جنگ ترکیبی دشمن در ابعاد مختلف وجود دارد و همه جوانب در سیاست‌های کلی و هم در این برنامه توسعه مد نظر قرار گرفته است.

دژکام افزود: رشد اقتصادی، تامین اجتماعی، توزیع عادلانه درآمد، ارتقای نظام سلامت و امنیت همه در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است و برای آن برنامه ریزی و بودجه‌ریزی شده است.

امام جمعه یزد: شهادت اسماعیل هنیه، شکست رژیم جعلی اسرائیل را سرعت بخشید

بنابرآنچه ایرنا روایت می‌کند، محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: این جنایت بزرگ بار دیگر ذلت، زبونی و خوی جنایتکاری غاصبان صهیونیستی را نشان داد.

وی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت ادامه داد: رمز و راز عزت اسلام و مسلمین در ایستادگی و جانفشانی مقابل جبهه استکباری به خصوص علیه سرائیل غاصب و دولتمردان آمریکا است.

وی بیان کرد: دشمنان علیه مسلمین و ایران اسلامی در هر مقطعی در فازهای مختلف در تلاش هستند و بدون شک به نتیجه نمی‌رسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: مردم غزه و فلسطین به مقاومت جانانه خود ادامه می‌دهند و باید مسلمین و آزادیخواهان جهان نسبت به محکوم کردن جنایات استکبار عکس‌العمل مناسب داشته باشند.

ناصری به اهمیت ترویج روحیه امید در جامعه اسلامی و بین اقشار مختلف و جوانان اشاره کرد و گفت: هدف اصلی دشمنان بر امید زدایی متمرکز شده است.

وی از مسئولان دولت جدید خواست برای حل مشکلات کشور به خصوص معیشت و اقتصادی، جدی وارد عرصه کار و فعالیت شوند.

امام جمعه یزد همچنین به تقویت دانش بنیان‌ها و موضوع خودکفایی به خصوص رسیدگی به کشاورزان تاکید کرد که دارای اهمیت است.

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه اسماعیل هنیه به عنوان یک مظهر مبارزه و قدرت در حال مذاکره برای تبیین جریان غزه و دفاع از مظلومان بود گفت: شهادت اسماعیل هنیه در این ایام توسط جنایتکاران بیانگر این است که این ظالمان حاضر هستند طرف مقابل خود را حتی در هنگام مذاکره و گفتگو از میان بردارند.

خطیب جمعه اصفهان: رژیم صهیونسیتی منتظر خونخواهی «اسماعیل هنیه» باشد

همچنین سید مجتبی میردامادی روز جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلی این شهر اقامه شد، ضمن محکومیت به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه افزود: با توجه به اینکه این حادثه تلخ و سخت در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، جمهوری اسلامی خونخواهی این شهید را وظیفه‌ی خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا ترسی نداشت، ادامه داد: این شهید مجاهد در راه مبارزه با رژیم کودک کش اسراییل حدود 60 نفر از خانواده‌اش را تقدیم راه قدس کرد و خود نیز در این مسیر به شهادت رسید.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: ملت ایران در تشییع پیکر شهید هنیه سنگ تمام گذاشتند و رهبری در پیام خود اعلام کردند ایران خونخواه این شهید است.

وی گفت: این شهید راه مقاومت یک روز پیش از شهادت خود آرزوی پایان حیات رژیم صهیونیستی را داشت و خطاب به اسراییل گفته بود که خوشی‌ها و شادمانی شما دوامی ندارد و فردا باید به سوگ بنشینید.

میردامادی در ادامه صحبت‌های خود به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در این مراسم رهبر معظم انقلاب به دولت چهاردهم تاکیداتی در خصوص انتخاب افراد کابینه کردند و در این راستا رییس جمهور منتخب باید توصیه‌های رهبر انقلاب را جدی گرفته و به آن جامه عمل بپوشاند.

وی تاکید کرد: ملت ایران دیگر تحمل و طاقت انحراف برخی مسوولان کشور از خط اصلی انقلاب را ندارند.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان