عجیب اما واقعی؛ بارسلونا تنها تیم بدون خرید لالیگا!

بارسلونا در فاصله ۱۶ روز تا آغاز رقابت‌های فصل جدید لالیگا، هنوز بازیکن جدیدی را جذب نکرده است.

عجیب اما واقعی؛ بارسلونا تنها تیم بدون خرید لالیگا!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در حالی هفته‌های پایانی را سپری می‌کند که در یک اتفاق عجیب، بارسا با وجود انتخاب هانسی فلیک، به عنوان سرمربی جدید، هنوز از بازیکن جدیدی برای فصل آینده رونمایی نکرده است.

به نقل از ایرنا باشگاه بارسا تنها تیمی در لالیگا است که هنوز بازیکن جدیدی را جذب نکرده است. آن هم در شرایطی که 16 روز دیگر فصل جدید آغاز می‌شود.

نیکو ویلیامز، وینگر اتلتیکو مادرید و دنی اولمو، هافبک لایپزیش، 2 هدف بزرگ بارسا در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند. البته آبی‌واناری‌ها، همچنین به دنبال حفظ خوان کانسلو و ادامه حضور ژائو فلیکس نیز هستند.

مذاکره بارسا با لایپزیش برای جذب اولمو، در روزهای اخیر شدت گرفته است. این بازیکن اسپانیایی که در تعطیلات پس از قهرمانی در جام ملت‌های اروپا به سر می‌برد، بند فسخ 60 میلیون یورویی داشت اما این بند در 20 جولای منقضی شد.

از سال 2020، کاتالان ها به دنبال جذب اولمو هستند، با این حال باشگاه آلمانی برای صادر کردن رضایتنامه این بازیکن، به دنبال مبلغی بسیار نزدیک به رقم بند فسخ است. المو هم برای پیوستن به بارسا، چراغ سبز نشان داد و گفت: نمی‌دانم که قرار است از تیم جدا شوم یا نه، اما می‌خواهم در یک پروژه جاه‌طلبانه و برنده شوم.

درباره ویلیامز، هم بارسا و هم اتلتیک منتظر پاسخ این بازیکن هستند. با توجه به بند تعیین شده 58 میلیون یورو برای فسخ قرارداد، همه چیز به تصمیم وینگر چپ بستگی دارد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان